Cohorts en canvi de curs

Cohorts en canvi de curs

per ALONSO PORTO TURIEL -
Nombre de respostes: 7

El proper setembre ens trobarem amb grups d'alumnes que tenien assignades les cohorts del curs actual i que no son valides.

Es podem canviar d'una manera fàcil, o es necessari tornar a carregar de nou els alumnes amb les noves cohorts??????.

En resposta a ALONSO PORTO TURIEL

Re: Cohorts en canvi de curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Alonso,

tot depèn dels canvis que necessiteu fer, si és canviar el nom o afegir i treure alumnat d'aquestes cohorts podeu fer-ho des de Admnistració del lloc | Usuaris | Comptes | Cohorts. Si la feina d'editar és massa feixuga perquè són molts canvis, potser sí que podeu pensar en crear-les de nou.

Fins ara,
Mònica

En resposta a ALONSO PORTO TURIEL

Re: Cohorts en canvi de curs

per Àngel Villalba -

Jo el que vaig fer el curs passat es esborrar (manualment) els membres de les cohorts del curs i fer una lata massiva (des d'un fitxer) amb els usuaris del nou curs i les cohorts corresponents. Si tenen el mateix nom d'usuari i pwd fa una actualització i només modifica els camps nous (en aquest cas la o les cohorts).

Àngel

En resposta a Àngel Villalba

Re: Cohorts en canvi de curs

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Segueixo amb aquest mateix tema.

Si tinc actualment una cohort que es diu 3r ESO, amb tots els alumnes de que el curs vnent faran 4t, no puc simplement canviar el nom i posar 4t?

La meva idea era mantenir els membres de la cohort i tornar a assignar cohorts als cursos... no és pot fer aixì?

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Cohorts en canvi de curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

sí que pots fer-ho. Com li comentava a l'Alonso, pots canviar el nom de la cohort des d'Admnistració del lloc | Usuaris | Comptes | Cohorts. Un cop canviïs el nom ja la pots assignar al curs que vulguis.

 

Fins ara,

Mònica

En resposta a Àngel Villalba

Re: Cohorts en canvi de curs

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -

Hola Àngel,

Això és el que pensàvem fer a l'institut, buidar cohorts i carregar membres amb nom d'usuari i nova cohort, però ara m'has deixat dubtant... El nom d'usuari és el mateix però la contrasenya se l'han canviada. Pot passar alguna cosa?

Irene

En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Cohorts en canvi de curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

hem fet alguna prova i la contrasenya no es canvia. Els paràmetres triats a la prova són els que es mostren a la imatge:

cohort.png

De totes maneres, jo seria prudent i provaria primer amb un parell d'usuaris que tingueu controlats.

Fins ara,

Mònica