Còpies de seguretat

Còpies de seguretat

per M.carmen Portoles Montel -
Nombre de respostes: 8

Hola,

 

He estat fent còpies de seguretat al Moodle de l'EOI de Lleida i també he demanat una ampliació de quota però em dieuen que he d'esborrar unes còpies de seguretat que  tinc fetes i no les trobo. He entrat al curs en qüestió i no veig cap còpia. És més, si intento fer una altra còpia de seguretat em surt un missatge informant-me que he superat la quota permesa i que no puc continuar fent còpies de seguretat.

Adjunto les còpies de seguretat que em dien que he d'esborrar:

admin backup-moodle2-course-182-ll4en020dc-20140614-1649-nu.mbz 336.78 MB

admin backup-moodle2-course-182-ll4en020dc-20140613-1326-nu.mbz 336.78 MB

admin backup-moodle2-course-182-ll4en020dc-20140615-1238-nu.mbz 336.78 MB

No sé on han quedat desades. Agrairia que m'ajudéssiu.

Moltes gràcies i salutacions.

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

les còpies estaven en aquest curs: http://agora-eoi.xtec.cat/eoilleida/moodle/course/view.php?id=182, hem revisat tant el curs com l'ocupació del disc i ara ja no hi són, per tant, algú altre les ha esborrades i per això no les trobes. En aquests moments teniu espai disponible (uns 700-800MB) i no hauríeu de tenir problemes per seguir treballant amb normalitat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Còpies de seguretat

per M.carmen Portoles Montel -

Hola Mònica,

Doncs he intentat fer una còpia de seguretat d'un curs concretament el C1 Jane Mercer per descarregar-la al meu ordinador i no em deixa - el missatge que rebo és 

WARNING: This Moodle site has expired its disk quota.
It won't be possible to upload files or do backups before freeing some disk space or requesting an increase of the quota.

No sé què puc fer - demanar ampliació de quota?

Moltes gràcies.

Salutacions,

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

he provat a fer la còpia i a mi me l'ha creada. Pots provar a canviar de navegador o reiniciar-lo a veure si el problema persisteix?

Per si us és d'utilitat, no he esborrat còpia feta.

Fins ara,

Mònica

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Còpies de seguretat

per M.carmen Portoles Montel -

Hola Mònica,

 

Ara he fet dues còpies de seguretat més i no he tingult cap problema. També he aprofitat i he descarregat la còpia que tu havies fet i aquestes dues al meu ordinador amb la qual cosa ja tinc fetes totes les còpies de seguretat de tots els cursos. Només dir-te que si vaig a 'Informes - ocupació del disc' veig que les còpies de seguretat ocupen 9.1 MB després de què ja les he descarregat i esborrat totes. És això prou correcte? 

Adjunto la informació que he vist:

 

  • 1,0 GB utilitzats als cursos (sense comptar les còpies de seguretat)
  • 9,1 MB utilitzats a les còpies de seguretat, incloses les dels cursos i les dels usuaris
  • 2,0 kB utilitzats al repositori Fitxers
  • 5,0 kB utilitzats a la carpeta temp (fitxers temporals pendents de ser esborrats pel cron)
  • 1,2 GB utilitzats a la carpeta trashdir (fitxers marcats com a esborrats i pendents de ser esborrats pel cron)

Moltes gràcies per tot.

Salutacions,

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

la informació és correcta, actualment teniu aquestes 3 còpies de seguretat:

jlara8 backup-moodle2-course-244-ll4en110mc-20140608-2122-nu.imscc 3.42 MB
jlara8 backup-moodle2-course-244-ll4en110mc-20140608-2117-nu.mbz 2.86 MB
jlara8 backup-moodle2-course-244-ll4en110mc-20140608-2127-nu.mbz

2.85 MB

Després d'esborrar les còpies com pots veure a l'apartat "trashdir" hi ha 1.2 GB que s'eborraran de forma automàtica en les properes 24-48h.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Còpies de seguretat

per M.carmen Portoles Montel -

Hola Mònica,

 

Sí, aquest matí ja he vist que ara estem al 51% d'ocupació. Només una ultima pregunta: Com puc veure la carpeta 'trashdir' que em comentes? He estat remenant però no la trobo.

Moltes gràcies de nou.

Salutacions,

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

la carpeta "Trashdir" no la pots veure, però no passa res, perquè s'esborra de forma automàtica cada nit.

Fins ara,

Mònica