Missatges d'error a l'EOI del Prat

Missatges d'error a l'EOI del Prat

per SILVIA MILIAN HITA -
Nombre de respostes: 3

Hola,

una professora de francès tornar a tenir el mateix missatge d'error que fa unes setmanes quan intenta accedir a l'activitat 7 del mòdul 6.

També té problemes per accedir a les notes de l'activitat 6 del mateix mòdul. Ens podeu ajudar?

Merci

http://agora-eoi.xtec.cat/eoielprat/moodle/course/view.php?id=102   (enllaç al Moodle de la professora de francès)

PD: Dilluns, quan alguns alumnes intentaven entrar a les activitats sis i set els sortia un text de Greenpeace

En resposta a SILVIA MILIAN HITA

Re: Missatges d'error a l'EOI del Prat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Silvia,

proveu a esborrar la memòria cau del Moodle a veure si tal i com va passar l'altra vegada se soluciona el problema.

Per fer-ho cal anar (accedint com a usuari administrador/a) a Configuració | Administració del lloc | Desenvolupament | Buida totes les memòries cau.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges d'error a l'EOI del Prat

per FERNANDO ROMEU ESQUERRE -

Hola Silvia i Mònica,

A mi em passa el mateix que a la Sílvia: em surten preguntes d'altres centres. Sílvia, el text de Greenpeace és "meu". No entenc per què passa. He buidat la memòria cau, he provat amb categories a l'arrel del sistema, a dintre els cursos, amb preguntes creades com a professor, amb preguntes creades com a administrador. 

Els qüestionaris no funcionen bé: xuclen preguntes d'altres Moodle, de vegades quan carreguen només es veu la lletra de les opcions (a,b,c,d) però no les preguntes, i de vegades dona un error de "deferred feedback" i diu que l'ha d'arreglar un programador. Els errors no ocorren sempre, hi ha cops que el qüestionari funciona bé. Potser quan hi ha força activitat a Moodle o diversos alumnes connectats dóna més errors. Fins i tot m'he trobat amb 25 alumnes a l'aula d'ordinadors i que a 5 els dóna error i als altres els funciona bé. Desconcertant...

En resposta a FERNANDO ROMEU ESQUERRE

Re: Missatges d'error a l'EOI del Prat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Sílvia i Fernando,

gràcies als vostres comentaris hem detectat un error de configuració a les EOI que ja està solucionat.

 

Bon cap de setmana,

Mònica