Hola Anna,
Diria que no és cap errada sinó alguna confusió... Et comento:
-Quan estàs com a usuari (no administrant) veus les agendes que tens accés (sigui que puguis escriure com només veure). Amb els 'checkbox' indiques quines vols veure des de la vista de la teva personal (surten totes les annotacions en la mateixa vista) però quan vols afegir una nota en una agenda, has de tenir-la triada (ho pots fer des del desplegable de dalt o marcant l'agenda (no des del checkbox, sinó clicant sobre el nom)). Llavors les annotacions s'afegeixen a l'agenda que toca.
-A part d'aquest procediment, en el formulari on introdueixes les dades t'indica clarament en quina agenda estàs escrivint. Hauries de comprovar que surt la dels 'No registrats'. Si et surt així, sí que hi hauria algun problema.
-Només afegir que, encara que estiguis d'admin, per poder escriure en una agenda, has de tenir permisos explícits per editar l'agenda en qüestió (ja sigui com ets d'algun grup dels indicats que poden escriure, o estiguis afegida com a responsable de l'agenda concreta). Si no tens això configurat, veuràs que fent el procediment que et comentava abans, en veure l'agenda específica no t'apareixen els '+' ni l'enllaç del menú per afegir una annotació.
Espero que sigui això... Ja diràs,
Joan