Error 404 en el mòdul àgenda

Error 404 en el mòdul àgenda

per Anna Montala Cruz -
Nombre de respostes: 7

Hola,

quan entro com a administradora per editar el mòdul de l'agenda de la intraweb del centre  ens dona l'error

No s'ha trobat la pàgina (error 404)


No s'ha pogut trobar la pàgina que volíeu a Escola Marianao: '/ceipmarianao/intranet/index.php?module=iw_agendas'

Cerca

Gràcies,

Anna

 

En resposta a Anna Montala Cruz

Re: Error 404 en el mòdul àgenda

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola,

Sembla que el mòdul d'agendes no estigués instal·lat?

Ves a l'administració de mòduls i mira que et diu del mòdul iw_agendes. Pot estar no instal·lat o no activat... podria estar pendent d'actualitzar ('nova versió'). Des d'allí podràs fer l'acció per tornar a tenir-lo actiu.

Joan

En resposta a JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Error 404 en el mòdul àgenda

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Anna,

Com bé diu el Joan, teniu el mòdul d'agendes desactivat. Aquest mòdul es proporciona activat, així que el vàreu desactivar vosaltres. Seria interessant saber perquè. En qualsevol cas, des de Administració | Sistema | Mòduls el podeu tornar a activar. Si prefereixes que ho fem nosaltres, ens ho dius.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Error 404 en el mòdul àgenda

per Anna Montala Cruz -

Moltes gràcies, ja he tonat a activar els mòduls.

Pel que fa a l'apartat d'agendes, per què escric les anotacions a l'agenda de no registrats i em salta a l'agenda personal i, per tant, no surten les anotacions a la web?

 Anna Montalà

En resposta a Anna Montala Cruz

Re: Error 404 en el mòdul àgenda

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Anna,

Diria que no és cap errada sinó alguna confusió... Et comento:

-Quan estàs com a usuari (no administrant) veus les agendes que tens accés (sigui que puguis escriure com només veure). Amb els 'checkbox' indiques quines vols veure des de la vista de la teva personal (surten totes les annotacions en la mateixa vista) però quan vols afegir una nota en una agenda, has de tenir-la triada (ho pots fer des del desplegable de dalt o marcant l'agenda (no des del checkbox, sinó clicant sobre el nom)). Llavors les annotacions s'afegeixen a l'agenda que toca.

-A part d'aquest procediment, en el  formulari on introdueixes les dades t'indica clarament en quina agenda estàs escrivint. Hauries de comprovar que surt la dels 'No registrats'. Si et surt així, sí que hi hauria algun problema.

-Només afegir que, encara que estiguis d'admin, per poder escriure en una agenda, has de tenir permisos explícits per editar l'agenda en qüestió (ja sigui com ets d'algun grup dels indicats que poden escriure, o estiguis afegida com a responsable de l'agenda concreta). Si no tens això configurat, veuràs que fent el procediment que et comentava abans, en veure l'agenda específica no t'apareixen els '+' ni l'enllaç del menú per afegir una annotació.

Espero que sigui això... Ja diràs,

Joan

En resposta a JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Error 404 en el mòdul àgenda

per Anna Montala Cruz -

Bon dia Joan,

Jo entro amb el meu usuari i contrasenya però sóc una de les administradores. He mirat i el permís perquè jo pugui escriure anotacions a l'agenda està actiu.

El problema és que jo ja canvio a la pestanya de dalt a la dreta i poso no usuaris, però quan clico al dia que vull fer l'anotació i se'm obra una alta finestra per escriure salta sol a l'agenda personal.

A veure si em podeu dir què pot ser.

Gràcies.

Anna Montalà

En resposta a Anna Montala Cruz

Re: Error 404 en el mòdul àgenda

per ANTONI GINARD LLADO -

       Hola Anna,

Hem vist que a la configuració general havíeu canviat el Temps d'espera de les connexions AJAX i l'havíeu deixat en només 300 mil·lisegons. Aquest paràmetre fa referència al temps màxim que la Intraweb espera una resposta de tipus AJAX del servidor. Si és massa baix es considera que el servidor no respon quan sí que ho fa. Hem tornat a posar el temps original (5000 ms = 5 segons) i això ha resolt alguns problemes amb les agendes.

A banda de l'anterior, el procediment per publicar una nota a l'agenda dels no registrats és:

  1. Entrar a les agendes amb un usuari/ària que hi pugui publicar, per exemple el teu
  2. En el menú desplegable que apareix just damunt la columna corresponent al diumenge, triar No registrats.
  3. Clicar la icona verda amb un signe més corresponent al dia en que vols publicar la nota
  4. Omplir i trametre el formulari (veuràs que té el títol Insereix una anotació nova a l'agenda => No registrats).

Si tens cap problema ja ens diràs.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora