Bloquejar una wiki

Bloquejar una wiki

per M.carmen Portoles Montel -
Nombre de respostes: 3

Hola,

Es possible bloquejar una wiki en aquesta versió del Moodle? Pel que sé a la versió anterior era possible però en aquesta no trobo la manera.

 

Moltes gràcies.

 

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Bloquejar una wiki

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

no em consta que abans es poguessin bloquejar les wikis, i ara, tampoc. Si ens expliques una mica més què és el que vols fer podem mirar de trobar una solució.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloquejar una wiki

per M.carmen Portoles Montel -

Hola,

 

He utilitzat la wiki de l'aula per a què els alumnes es puguin apuntar per tal de fer una presentació a l'aula. Quan ja tinc tot el calendari de presentacions preparat voldria bloquejar la wiki i així ningú no podria canviar res. He intentat trobar la manera però no ho he aconseguit dins de Moodle. No sé si vosaltres podeu pensar en com puc fer-ho.

Moltes gràcies i salutacions,

 

Carme 

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Bloquejar una wiki

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

en aquest cas jo no faria servir la wiki ja que si li limites dates de visibilitat l'alumnat deixa de poder accedir. En aquests casos, una bona opció és fer servir el tipus d'activitat "Consulta", on pots definir camps per triar (en aquest cas serien dates) i limitar les dates en què es poden inscriure. També pots controlar el nombre de tries en cadascuna de les opcions i fins i tot si l'alumnat pot canviar la seva tria.

Pots trobar més informació sobre les consultes a l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b5_activitats_1/08_consulta

Fins ara,

Mònica