Qüestionari que no desa correctament la nota

Qüestionari que no desa correctament la nota

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 7

Bona tarda,

He fet un qüestionari amb una pregunta de selecció múltiple. (Test Einheit 4 - Leseverständnis) Hi ha 7 respostes correctes, a cadascuna li he donat el valor de 14,28% i les incorrectes 0.

Quan faig la prova, tot i que em diu que les respostes són correctes, em dóna un resultat del 42%.

M'he descuidat alguna cosa?

frage%201.jpgfrage%201-antworten.jpg

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Qüestionari que no desa correctament la nota

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

podries dir-nos si aquest qüestionari està fet des de zero o copiat d'un altre i eliminat alguna pregunta? Hi ha una dada que segurament és el motiu de l'error però no quadra per les puntuacions que has definit.

captura.png

He fet una còpia per fer proves i tot i eliminar les dues preguntes del qüestionari aquest número no queda a 0 en cap moment, queda a 19. Segurament la solució seria crear-lo de nou.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qüestionari que no desa correctament la nota

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

Estic intentant fer de nou el test, però voldria aprofitar les preguntes que tenia fetes. El problema és que la categoria Test Einheit 4 Leseverständnis no m'apareix en el banc de preguntes. Si edito les preguntes del test antic no em permet moure-les de categoria, allà només apareix la categoria esmentada.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Qüestionari que no desa correctament la nota

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

en principi des d'aquest enllaç http://agora-eoi.xtec.cat/eoibdrassanes/moodle/question/edit.php?cmid=1828&category=221%2C2107 hauries de poder moure les preguntes de categoria.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qüestionari que no desa correctament la nota

per JOSEP BORRAS MORA -

Gràcies, Mònica,

De fet es tractava d'un qüestionari que tenia de l'any passat i que al migrar em van desaparèixer les preguntes, però havia aprofitat la resta.

M'ha passat el mateix amb un altre, així que l'he fet de nou (http://agora-eoi.xtec.cat/eoibdrassanes/moodle/mod/quiz/view.php?id=69073). El problema és que he creat les preguntes i no les he incloses al test immediatament i ara no em surten al banc de preguntes. De fet no em surt la categoria que s'havia creat (Test Einheit 3 (Orte) - Hörverständnis), com m'havia passat amb l'altre. Les puc recuperar o les he de tornar a fer?

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Qüestionari que no desa correctament la nota

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

tal i com passava abans, les hauries de poder moure des d'aquí: http://agora-eoi.xtec.cat/eoibdrassanes/moodle/question/edit.php?cmid=69073&category=2085%2C89093

Per arribar a aquesta pantalla has d'anar a l'Administració del qüestionari Test-Administration | Fragensammlung | Fragen

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qüestionari que no desa correctament la nota

per JOSEP BORRAS MORA -

Gràcies per tot!

Suposo que tot plegat és un problema amb la migració al 2.x

Bona diada de Sant Jordi