Problemes amb una instal.lació en local

Problemes amb una instal.lació en local

per DAVID PASCUAL AYATS -
Nombre de respostes: 7

Hola,

Estic instal.lant la maqueta en local i tot el procés ha anat bé. El problema el tinc quan inicio la visualització de la intranet instal.lada i veig unes lines de codi php i al final de la pàgina es veu la pantalla d'inici.

No sé per quina raó passa això.

En resposta a DAVID PASCUAL AYATS

Re: Problemes amb una instal.lació en local

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola David,

Aquestes línies de codi que comentes podrien ser avisos que genera el PHP i poden ser deguts a moltes causes. Per poder-te donar una resposta ens hauries de copiar aquests textos o, alternativament, adjuntar-nos una captura de la finestra.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Problemes amb una instal.lació en local

per DAVID PASCUAL AYATS -

T'envioa  la impressió de la pantalla d'inici de la maqueta instal.lada.

Treballo amb wampp server.   PhP 5.4.16,  apache  2.4.4;  MySQL 5.6.12

 

Moltes gràcies per la teva col.laboració

En resposta a DAVID PASCUAL AYATS

Re: Problemes amb una instal.lació en local

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola!

Doncs Zikula no suporta el mode "estricte" de mysql. Crec que la majoria d'instal·lacions de mysql sobre windows el posen per defecte... així que l'hauríem de treure.

El més efectiu és fer-ho per consola, però per si no ho tens per la mà (i jo sobre windows no sabria guiar-te gaire), mirem de fer-ho des del phpmyadmin... Depèn de la versió potser ho pots fer i llavors mirem com fer-ho d'una altra manera.

-Primer comprovem que és això el problema. Des del phpmyadmin, tindràs una pestanya "Variables". Hauríem de mirar quin valor té la variable "sql-mode". Si té els valors  "STRICT_ALL_TABLES" o "STRICT_TRANS_TABLES", aquí és on tenim el problema.

-Des del mateix lloc, apareix un llapis per editar les variables. Hauries d'esborrar el contingut... és a dir que sql-mode estigui en blanc.

**Si el teu phpmyadmin no et deixa, s'haurà de fer des de la consola del wamp o des del mysql directament... la clau és buscar com es pot definir (set) la variable(--mysql-mode="").

Ja diràs...

Joan

En resposta a JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Problemes amb una instal.lació en local

per DAVID PASCUAL AYATS -

Hola Joan,

La variable sql-mode tenia el valor NO_ENGINE_SUBSTITUTION.

Des del php admi l'esborro i  deixo la variable en blanc. Aleshores el problema és que no em deixa guardar aquest canvi de configuració. Quan restableixo els serveis torna a situar-se per defecte amb els valors inicials. T'envio una captura de pantalla.

Des de la consola no ho sé fer-ho. Tinc un coneixements molt limitats.

Moltes gràcies pel suport i ajuda

En resposta a DAVID PASCUAL AYATS

Re: Problemes amb una instal.lació en local

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola David,

Doncs podríem mirar el tema del mysql (si estiguessis en Linux, seria més fàcil poder-te orintar millor ...) però pel valor que tens, primer aniria per una altra banda...

Per un servidor en producció, hauríem de mirar més coses... però per una instal·lació local, potser només cal mirar d'ignorar alguns avisos 'estrictes'.

Així que aniria al php.ini (no sé si amb el wamp teniu una espai de configuració... o cal localitzar l'arxiu...en tot cas, forma part de la configuració del php) i mirar una variable que es diu "error_reporting". Potser té un valor semblant a "E_ALL | E_STRICT"? Si és així, pots canviar-la i deixar només "E_ALL". Només cal fer el canvi, desar i reinicar el servidor...

Espero no fer-te donar més voltes... Esperem que això sigui més directe... Ja diràs,

Joan