Tipus de preguntes del Qüestionari: Selecciona paraules que falten

Tipus de preguntes del Qüestionari: Selecciona paraules que falten

per JUAN JOSE GOMEZ PIRIZ -
Nombre de respostes: 3

Hola,

D'entrada felicitats per les noves incorporacions dels tipus de preguntes als qüestionaris. N'estic fent i donen una motivació extra en el disseny .. .

No m'acabo de sortir en el tipus de preguntes:

Selecciona paraules que falten: Permet crear preguntes d'omplir forats en què les paraules que falten dins d'un text s'emplenen utilitzant menús desplegables.

imatge

Si algú de vosaltres em pot ajudar ?

Salutacions i felicitats

Juanjo

En resposta a JUAN JOSE GOMEZ PIRIZ

Re: Tipus de preguntes del Qüestionari: Selecciona paraules que falten

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Juanjo,

realment el tipus de pregunta és una mica complicat de fer.

El que poses entre [[ ]] al text de la pregunta són els números que es corresponen a les opcions, és a dir, on has posat [[baix]] has de posar [[3]], i el sistema prendrà com a resposta correcta l'opció 3 "baix". Al desplegable es mostraran dolç, suau i baix.

Una altra cosa a tenir en compte és el grup. Suposem que crees un altre desplegable, i omples les opcions 4, 5 i 6 a les que li diràs que pertanyen al grup 2. Entre els [[ ]] escriuràs el número corresponent a la resposta correcta és a dir [[4]], [[5]] o [[6]]. Com has dit que aquestes pertanyen al grup 2 el desplegable només mostrà aquestes 3 opcions, és a dir, el desplegable mostra les opcions que pertanyen al mateix grup que l'opció correcta.

EXEMPLE:

Text de pregunta: El [[4]] és un tipus de transport que va per [[2]].

Opcions:

Opció1: aire Grup:1

Opció2: terra Grup:1

Opció3: aigua Grup:1

Opció4: cotxe Grup:2

Opció5: moto Grup:2

Opció6: bicicleta Grup:2

Restultat:

quizz.png

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Tipus de preguntes del Qüestionari: Selecciona paraules que falten

per JUAN JOSE GOMEZ PIRIZ -

Hola, Mònica

He seguit les teves indicacions i tot ha funcionat correctament, felicitats i agraït.

Havia consultat una altra pàgina i no era tant aclaridora com les teves explicacions, tot i que donava algunes pistes:

http://labspace.open.ac.uk/mod/oucontent/view.php?id=470268&section=5.4.6

Us felicito pel manteniment d'aquest debat i t'agraixo la teva resposta. Trobaràs el que vaig fent al qüestionari de l'etapa 4 de Voltem pel món, ja saps . ..

Salutacions i felicitats

Juanjo