Desar coses a la carpeta /mod

Desar coses a la carpeta /mod

per CESAR ALABAU AGUILAR -
Nombre de respostes: 1

Hola, sóc administrador moodle de l'Institut d'Argentona i tinc un company que m'ha passat un arxiu ZIP per penjar al moodle, aquest arxiu conté un sociograma, el qual està fet en llenguatge php, que és un llenguage de servidor. Tot això ve acompanyat d'un arxiu de text (README.TXT) que explica com possar-ho al moodle, el qual diu el següent:

This module provides a Moodle activity capable of diagnosing any type of
physical aggression, verbal or social exclusion.
To do this using a form specially designed for analysis.

To install follow these steps:
1.-Decompress the compressed file that contains the module in the /mod
directory of Moodle.
2.-Go to the address /moodleroot/admin to automatically create tables and
add the necessary records pertaining to this module in the common tables.
3.- Add a new activity such as "msociograma" and configure
it.


El meu problema ja el trobo al pas 1: "descomprimir el zip a una carpeta concreta del sistema" (el moodle el tenim instal·lat al servidor de l'Agora, i no a un servidor propi)

La qüestió és: puc accedir a la carpeta "/mod" d'alguna manera per desar coses allà i fer la instal·lació del paquet?

Si no és així, existeix la possibilitat que ho posseu vosaltre?

el link al nostre moodle és http://agora.xtec.cat/ies-argentona/moodle/?lang=ca

També adjunto l'arxiu per si és útil

En resposta a CESAR ALABAU AGUILAR

Re: Desar coses a la carpeta /mod

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Cèsar!

A la pregunta freqüent "Quins són els criteris per incorporar funcionalitats noves a Àgora?" s'explica el procediment que es segueix al projecte Àgora-Moodle per incorporar mòduls addicionals. Com veureu, no és un procés simple i té en compte diversos aspectes ja que qualsevol actuació afecta a tots els centres. Tot i així, prenem nota de la petició per analitzar la viabilitat d'incorporar aquest que comenteu, tot i que en cas que s'aprovés (no està a la teulada dels tècnics que donem suport), no es preveu que fos a curt termini. 

A aquesta altra pregunta freqüent trobareu la llista actual de mòduls que els centres teniu instal·lats a l'Àgora.

Una abraçada,

Sara