crear blocs

crear blocs

per Maria Rosa Ruiz Borralleras -
Nombre de respostes: 3

Bon dia,

és la primera vegada que entro al forum i fa poc que estic remenat la intranet de l'escola així que tinc alguns dubtes.

El primer de tot és que he creat un bloc nou i no se'm veu tot hi estar actiu, m'he deixat algun pas?

La segona pregunta és que a la pagina inicial de la nostra intranet hi tenim un missatge de Benvinguda que voldriem canviar i no sé per on es fa. Està just al centre de la pàgina però no el trobo en els blocs.

La nostra intranet és: http://agora.xtec.cat/escbellavista/intranet

Gràcies

En resposta a Maria Rosa Ruiz Borralleras

Re: crear blocs

per ANTONI GINARD LLADO -

        Hola Maria Rosa,

Hi ha tres motius pels quals un bloc pot no ver-se. El primer és que estigui inactiu. Ara mateix n'hi ha varis d'inactius i no sabem si es tracta d'un d'aquests blocs. El segon és que no tingui cap columna associada, cosa que no es dóna ara mateix per cap dels vostres blocs. El tercer és que estigui associat a un idioma i esteu visualitzant la Intraweb en un altre idioma. Per exemple: ara mateix teniu 5 blocs associat a l'idioma català, per tant, si es visualitza la Intraweb en castellà, no es mostraran. La resta estan associats a tots els idiomes i, per tant, es mostren independentment de l'idioma escollit per l'usuari/ària.

Per editar el missatge de benvinguda has d'anar a Administració | Sistema, clicar a Gestor dels missatges d'administració i editar el missatge actual (Has de clicar a la icona que simbolitza un bolígraf). També pots optar per esborrar el missatge actual o fer-lo caducar i crear-ne un de nou.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: crear blocs

per Maria Rosa Ruiz Borralleras -

He comprovat tot el que em deies i continuo sense saber perquè no es veu el bloc (Informacions).

Què més puc comprovar?

Rosa

En resposta a Maria Rosa Ruiz Borralleras

Re: crear blocs

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Rosa,

El bloc Informacions és un bloc de menú que no contenia cap opció i, per això, no es mostrava. Hem afegit una opció d'exemple, que podeu esborrar si voleu, i ara el bloc ja apareix.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora