Intents esborrats que continuen comptant

Intents esborrats que continuen comptant

per OLGA GODOY GIMENEZ -
Nombre de respostes: 4

Hola,

En la versió anterior de Moodle, si hi havia alguna incidència en el transcurs de la resposta a un qüestionari (quiz) per part d'un alumne - per exemple un retrocedeix pàgina o semblant - el professor podia eliminar l'intent en qüestió i l'alumne el podia tornar a fer.

Ara, acabo de comprovar que encara que s'esborri un intent, el continua comptant internament, de manera que l'alumne no pot fer-lo. Hi ha alguna manera de solucionar-ho? Per sortir del pas he ampliat el nombre d'intents permesos, però no és això el que m'interessa.

Hi ha alguna manera de solventar-ho?

Moltes gràcies!

En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Intents esborrats que continuen comptant

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Olga,

ens podries facilitar l'ellaç al qüestionari i el nom de l'alumne/a al que li has eliminat els intents?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Intents esborrats que continuen comptant

per OLGA GODOY GIMENEZ -

Hola Mònica, aqui tens l'enllaç al qüestionari:

http://agora.educat1x1.cat/iespviana/moodle/mod/quiz/view.php?id=11984

L'alumna es diu Andrea Garcia Segura. Si vaig a "review attempt" efectivament té el primer intent esborrat i surten l'intent 2 i 3 (vaig fer ampliació d'intents per sortir del pas).

Tandebó ho podeu arreglar!!

Moltes gràcies!

Olga Godoy

En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Intents esborrats que continuen comptant

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Olga,

hem estat fent algunes proves en un altre Moodle  i en eliminar l'intent l'alumne/a podia tornar a respondre el qüestionari. Això t'ha passat més vegades, potser es va tractar d'un error puntual? Sense poder reproduir-ho no podem fer res. Si et torna a passar ens ho dius abans d'ampliar els intents i ens ho tornem a mirar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Intents esborrats que continuen comptant

per OLGA GODOY GIMENEZ -

Hola,

Això d'esborrar intents no ho faig habitualment, només quan hi ha algun "accident" amb el navegador o quelcom per l'estil. Si em torna a passar, ja us ho diré. Entenc que ara amb l'ampliació que vaig fer d'un intent per a aquest qüestionari poca cosa es pot esbrinar.

Gràcies i bon cap de setmana!