Missatge a tots els alumnes d'una cohort

Missatge a tots els alumnes d'una cohort

de CESAR ALABAU AGUILAR -
Número de respuestas: 3

Hola,

Sóc administrados de moodle i de vegades envio missatges massius a tots els alumnes d'una determinada cohort (tinc una cohort per cada grup-classe d'alumnes, així com una per cada grup flexible). Això ho faig des de administració del lloc / Accions amb usuaris en bloc i fent servir el filtre "ID a la cohort conté ..."

...però la qüestió és si d'alguna manera es pot fer que els companys (profes que NO són administradors globals de moodle) podrien enviar un missatge a tots els membres una cohort (ells no tenen accés a l'opció "accions amb alumnes en bloc")

Hi ha alguna possibilitat per poder-ho fer? com?

Gràcies

En respuesta a CESAR ALABAU AGUILAR

Re: Missatge a tots els alumnes d'una cohort

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola Cesar,

sense donar permís al professorat no poden fer-ho d'aquesta manera. El problema és que a part de fer això també podrien fer moltes altres coses que potser no interessa.

Desconec el cas concret d'ús però, normalment, aquestes cohorts estan inscrites a cursos, i des dels participants del curs, sí que es pot enviar un miassatge a tots els participants (o només als seleccionats). Per fer-ho cal anar a Navegació | Curs actual | Nom del curs | Participants, seleccionar aquests alumnes i fer clic del desplegable de sota Amb els usuaris seleccionats "Envia un missatge".

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatge a tots els alumnes d'una cohort

de Anna Barniol Soy -

Hola, 

Doncs jo estic intentant poder enviar un missatge a tots els alumnes d'un grup de matí. El problema és que tinc el mateix curs al matí i a la tarda i, tot i haver creat els dos grups, no trobo enlloc una opció que em permeti enviar el missatge a un dels grups en bloc (sense haver de sel·leccionar els que pertanyen a aquell grup). Alguna idea?

Gràcies,

ANNA

En respuesta a Anna Barniol Soy

Re: Missatge a tots els alumnes d'una cohort

de Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Anna,

Quan entres al curs en qüestió, accedeix a Persones - Participants.


Veuràs que pots filtrar la llista de participants per grups separats. Després pots seleccionar tots els membres del grup que apareixen i Enviar un missatge des del desplegable inferior.


Salutacions,

Isabel