Alumnes no poden visualitzar el contingut del curs

Alumnes no poden visualitzar el contingut del curs

per Maria Pallarés Vidal -
Nombre de respostes: 2

Bon dia,

En aquest curs hi ha dues alumnes, inscrites manualment, que poden entrar-hi però un cop dins no veuen el contingut del curs. En canvi, sí que poden accedir normalment a la resta de cursos. Són Cecilia Law i Sandra Jubany.

La resta d'alumnes del curs en qüestió, tant els inscrits per cohort com manualment, sí que poden veure el seu contingut.

M'ho he estat mirant però no he sabut veure què passa. Em podríeu donar un cop de mà, si us plau?

Gràcies!

Maria

Fitxer adjunt dibuix.JPG
En resposta a Maria Pallarés Vidal

Re: Alumnes no poden visualitzar el contingut del curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria,

en aquest curs hi ha dues qüestions difernts:

  • Tot l'alumnat tenia el mateix problema que les dues alumnes que dius, la diferència és que aquestes dues tenen els blocs laterals minimitzats a l'esquerra, si haguéssin desplegat el menú navegació haurien pogut accedir directament als temes.
  • El problema real del curs era que tenies marcat com a tema actiu "la bombeta" un tema que tenies ocult "amb l'ullet tancat". He modificat el tema actiu i he posat que fos el Tema 3. Ara ja, tot l'alumnat pot accedir amb normalitat al curs.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Alumnes no poden visualitzar el contingut del curs

per Maria Pallarés Vidal -

Ah, d'acord! La professora afectada m'ha dit que només li passava amb aquestes dues alumnes i ja no ho he comprovat amb els altres.

Moltes gràcies per l'ajuda tan ràpida.

Maria