Notes qüestionaris et altri...

Notes qüestionaris et altri...

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
Nombre de respostes: 1

Hola!!

voldria saber perquè els meus alumnes, un cop han acabat el qüestionari no poden veure la nota que han tret.

Et poso l'enllaç de l'aula per si vols donar un cop d'ull

http://agora.xtec.cat/iescanplanas/moodle/login/index.php

per exemple llatí 1r

També voldria saber si per defecte o bé perquè tinc activada alguna cosa que no sé, els alumnes no poden veure les intervencions als fòrums fins que no han intervingut ells per primer cop. Només és per saber-ho, tampoc és que em vagi malament això.

I per últim: els alumnes es donen d'alta amb el formulari de registre, l'administrador del meu centre és el que els dóna el vist i plau i llavors poden accedir, però de tant en quant algun alumne olvida contrasenya i llavors és només l'administrador del centre qui pot esborrar-los perquè es tornin a donar d'alta o bé els alumnes han d'anar a parlar amb ell per tal que puguin mirar les seves dades. Abans amb moodle això ho podia fer jo amb els meus alumnes, cosa que feia més ràpid l'accés. Hi ha aquesta opció a fer a àgora sense la necessitat que passin per l'admininstrador???

Moltes gràcies!!

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Notes qüestionaris et altri...

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!

Voldria saber perquè els meus alumnes, un cop han acabat el qüestionari no poden veure la nota que han tret.
Et poso l'enllaç de l'aula per si vols donar un cop d'ull
http://agora.xtec.cat/iescanplanas/moodle/login/index.php
per exemple llatí 1r

Acabo de simular l'entrada com una de les teves alumnes (amb el botó Entra com...) i he pogut veure la puntuació del qüestionari Empúries, l'ànima de Catalunya (tal i com veuràs a la imatge que t'adjunto). Em pots donar més detalls del problema i, si és possible, acompanyar-lo d'alguna captura de pantalla?

També voldria saber si per defecte o bé perquè tinc activada alguna cosa que no sé, els alumnes no poden veure les intervencions als fòrums fins que no han intervingut ells per primer cop. Només és per saber-ho, tampoc és que em vagi malament això.
No he treballat mai amb fòrums amb valoracions i, per tant, desconec si és el comportament normal. Espero que algun dels companys que també treballen amb Moodle ens puguin ajudar a resoldre el dubte. Si veus que no responen a aquest fòrum pots provar d'enviar el dubte al XTECForums de Moodle ja que es un dubte genèric de Moodle (és a dir, no específic del servei Moodle d'Àgora).

I per últim: els alumnes es donen d'alta amb el formulari de registre, l'administrador del meu centre és el que els dóna el vist i plau i llavors poden accedir, però de tant en quant algun alumne olvida contrasenya i llavors és només l'administrador del centre qui pot esborrar-los perquè es tornin a donar d'alta o bé els alumnes han d'anar a parlar amb ell per tal que puguin mirar les seves dades. Abans amb moodle això ho podia fer jo amb els meus alumnes, cosa que feia més ràpid l'accés. Hi ha aquesta opció a fer a àgora sense la necessitat que passin per l'admininstrador???

En principi ho podeu aconseguir revisant els permisos i modificant-los si cal. Un dels permisos permet accedir com un altre usuari (Entra com...). Potser si et donessis aquest permís ja podries fer aquesta gestió que comentes (ja que podries accedir com qualsevol dels alumnes que han perdut la contrasenya, canviar-se-la per una altra (que li haureu de dir) i imposar que es canviï la contrasenya el primer cop que accedeixi (marcant un camp que apareix a sota del camp de text de la contrasenya).

Bezos, abrasos i sort!

Sara


Fitxer adjunt canplanes.png