Problemes al restaurar un curs

Problemes al restaurar un curs

per EVA VIÑAS CASALS -
Nombre de respostes: 6
Bon dia, aquesta setmana estem passant tot el moodle de la nostra escola a Àgora. He estat fent còpies de seguretat dels cursos i restaurant-los i he pogut amb tots excepte amb 1 on em surt el següent missatge. 


1. Confirma /  2. Destí /  3. Configuració /  4. Esquema /  5. Revisa /  6. Processa /  7. Completat
Intentar restaurar l'usuari admin' des de la copia de seguretat causa conflictes

Restaura unes assignacions de rols

Student
Gestor/aProfessorat editorProfessorat no editorAlumnatCapStudents generally have fewer privileges within a course.

Com ho he de fer per restaurar el curs?
Gràcies.
En resposta a EVA VIÑAS CASALS

Re: Problemes al restaurar un curs

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Eva!

Per poder-vos ajudar necessitem que ens indiqueu on podem descarregar una còpia de seguretat del curs Moodle que no podeu restaurar al Moodle 2. Si es tracta d'un curs que es troba a l'Àgora, si ens faciliteu l'enllaç del curs original és suficient; en cas contrari (és a dir, si es tracta d'una còpia de seguretat que teniu fora d'Àgora), ens haureu de facilitar un enllaç des d'on poder descarregar la còpia de seguretat.

Una abraçada,
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes al restaurar un curs

per EVA VIÑAS CASALS -
El moodle el tenim allotjat a Hostinger. 
Et facilito el link

o us adjunto la còpia de seguretat.

Un altre dubte, com puc activar la casella per inserir caràcters especials?
Gràcies per tot.

En resposta a EVA VIÑAS CASALS

Re: Problemes al restaurar un curs

per EVA VIÑAS CASALS -
Ara acabo d'intentar restaurar el curs sense el registre dels usuaris i no m'ha donat cap problema.
Serà una possible solució tot i que m'agradaria poder recuperar les puntuacions dels usuaris que tenia registrades.
En resposta a EVA VIÑAS CASALS

Re: Problemes al restaurar un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Eva,
l'usuari que està causant conflicte a l'hora de restaurar és l'usuari "admin". Hem editat la còpia de seguretat per tal d'esborrar-lo i ara ja l'hauríeu de poder restaurar sense problemes.

Us l'adjuntem en aquest missatge.

Ja ens confirmareu que ara ja funciona correctament.

Fins ara,
Mònica