Usuaris que no entren

Usuaris que no entren

per ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO -
Nombre de respostes: 5
Hola.
M'estic trobant amb un problema a l'hora de validar-se els alumnes al Moodle.
El problema m'està passant en una de les dues aules d'informàtica del centre. Els nois posen el nom d'usuari i contrasenya i no els agafa. Els diu que no han entrat i en canvi en el Bloc d'Usuaris en línia, sí que apareix el seu nom.
Estic segur que ha de ser algun problema de configuració del Firefox, però no trobo què pot ser. Els mateixos usuaris no tenen problema en altres ordinadors.
Sabeu què pots passar?
Salut!
Albert
En resposta a ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO

Re: Usuaris que no entren

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Albert,
necessitaríem més dades per poder-te ajudar.

Pota provar a esborrar la memòria cau del navegador a veure si així funciona. Recorda també que cal que els navegadors estiguin actualitzats. Passa també amb altres navegadors dins d'aquesta aula?

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Usuaris que no entren

per ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO -
Hola, Mònica.
El Firefox està actualitzat i també he esborrat la memòria cau.
Passa una cosa molt estranya.
Un usuari s'dentifica amb nom i contrasenya i li torna a aparèixer en blanc l'espai per a identificar-se. En canvi, el seu nom apareix al Bloc d'Uusaris en línia. Si clica en el seu nom d'aquest Bloc i torna a posar l'usuari i contrasenya, aleshores sí que hi entra. En fi, una raresa.
No puc provar-lo en un altre navegador, perquè només tenim instal·lat el Firefox.
És estrany, perquè a la resta d'ordinadors del cole, tot funciona correctament, però en els ordinadors d'aquesta aula no sé què passa.
Gràcies per l'ajuda.
Albert
En resposta a ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO

Re: Usuaris que no entren

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Albert,
des de quin enllaç intenten entrar aquests alumnes? Passa amb tots els usuaris, tant alumnat com professorat? Ens podries enviar una captura de pantalla de la pàgina un cop han intentat entrar els alumnes? preferiblement que es vegi l'enllaç per on accedeixen.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Usuaris que no entren

per ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO -
Hola, Mònica.
Et passo la ilatge que em demanaves. He posat l'usuari administrador, no entra, però pots veure com al bloc Usuaris en lónia apareix el meu nom...
Ja em diràs alguna cosa...
Salut!
Albert
Fitxer adjunt moodle.jpg