Eliminar fòrum de notícies de campus antic

Eliminar fòrum de notícies de campus antic

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Nombre de respostes: 3
Hola,
No podia eliminar el fòrum de notícies del campus antic i no se m'havia acudit demanar-ho aquí.
Només ocultar-lo, es pot fer? Perquè no es vegi des de la pàgina inicial, que queda una mica estrany, amb les notícies tan velles, ja... E lloc ésl aquest: http://agora.educat1x1.cat/ies-vidreres/antic/

Gràcies,
Irene
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Eliminar fòrum de notícies de campus antic

per Raül Fernández -
Hola, en els paràmetres de la primera plana, pots triar els elements que es mostraran, i si treus les notícies, no es veuran.
Ara bé, jo li tinc posat un missatge (només es veu un) que diu que ens hem traslladat, amb imatge i enllaç al nou, per si algú es despista.
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Eliminar fòrum de notícies de campus antic

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Irene!

Tal i com es va anunciar quan es va iniciar el procés de migració a Moodle 2, tots els espais Moodle 1.9 es van "congelar" a mitjans de setembre (Bloqueig dels espais Moodle 1.9 d'Àgora) i, per tant, no és possible fer aquest canvi que comentes (les taules estan bloquejades per tothom... fins i tot per nosaltres, jejeje). Trist

Ara bé, tingueu en compte que, en paral·lel al bloqueig, també es va modificar l'URL d'accés per tal que, per defecte, la que acaba en /moodle anés al Moodle 2 del vostre centre. Per tant, a priori, l'enllaç que va al Moodle 1.9 (el que acaba en /antic), no és el que l'alumnat utilitzarà per accedir-hi.

Una abraçada,
Sara 
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Eliminar fòrum de notícies de campus antic

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Vaja, vosaltres tampoc ho podeu canviar?
Així res. Només és que fa un xic lleig i a mi se'm va passar fer el canvi que explica en Raül abans del bloqueig. I com que de tant en tant algú hi passa...
En fi, és una qüestió de segon ordre.

Moltes gràcies de totes maneres Somrient

Irene