Wiki i usuaris

Wiki i usuaris

per M.carmen Portoles Montel -
Nombre de respostes: 12
Hola Mònica,

Quan creo una wiki pels alumnes em permet escriure i editar sense cap problema, però no trobo la manera com puc crear dins la mateixa wiki una altra pàgina. T'agraïria que em diguéssis alguna solució.

Una altra pregunta - a la versió anterior del Moodle era possible seleccionar un alumne i veure tot el treball que aquell alumne havia enviat si no recordo malament i en aquesta versió no veig cam fer-ho.

Moltes gràcies per la teva ajuda.

Carme Portolés.
En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Wiki i usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carme,

Quan creo una wiki pels alumnes em permet escriure i editar sense cap problema, però no trobo la manera com puc crear dins la mateixa wiki una altra pàgina. T'agraïria que em diguéssis alguna solució.

Per crear una pàgina dins una wiki s'ha de fer posant el nom de la pàgina entre [[pàgina nova]]. Un cop desis la paraula apareixerà en vermell, si fas clic es crearà la pagina.

Pots trobar més informació sobre la sintansy de les wikis a la pàgina següent: http://docs.moodle.org/24/en/Using_Wiki

Una altra pregunta - a la versió anterior del Moodle era possible seleccionar un alumne i veure tot el treball que aquell alumne havia enviat si no recordo malament i en aquesta versió no veig cam fer-ho.

En aquest cas, si vas a la llista de participants i tries un alumne/a al bloc navegació apareixerà un ítem anomenat Informes d'activitat, si fas clic a Informe complet podràs veure tots els missatges als fòrums i tasques de l'alumne/a.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Wiki i usuaris

per M.carmen Portoles Montel -
Hola Mònica,

El tema de les wikis ja l'he controlat. Moltes gràcies.

Pel que fa a veure tota l'activitat que un alumne ha fet no trobo on he d'anar un cop al menu de navegació que em dius. Em podries guiar una mica més?

Una altra pregunta afegida - quan els alumnes m'envien una tasca i la corregeixo ells inmediatament veuen la nota que els hi he posat i jo no voldria que la vegéssin inmediatament. Com hauria de fer-ho?

Moltes gràcies,

Carme
En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Wiki i usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carme,
t'adjunto una captura de pantalla amb la ruta per accedir als informes de l'usuari, primer has d'anar Participants i fer clic al nom de l'usuari/ària que vols mirar.

Pel que fa a la nota de les tasques hauries d'anar al qualificador, del desplegable de dalt a l'esquerra has de triar "vista simple" i fer clic a l'ullet de la tasca que vols que l'alumnat no vegi. Un cop fas això, quan qualifiques a un alumne sí que veurà que la tasca està qualificada però no veurà la nota.

Fins ara,
Mònica
Fitxer adjunt informe.png
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Wiki i usuaris

per M.carmen Portoles Montel -
Hola Mònica,

Seguint les teves instruccions he intentat veure els informes dels participants però només surto jo. Com podria fer per a què es vegéssin tots els participants i així poder seleccionar-ne un ? Aquest grup el tinc dividit en dos grups però el menu de navegació només el veig des de la pàgina inicial. Algo faig malament - t'adjunto la captura de pantalla.


En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Wiki i usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola M. Carmen,
en primer lloc has de fer clic a Participants (dins el menú navegació), un cop aparegui el llistat d'alumnat entra dins de qualsevol d'ells fent clic al seu nom. A partir d'aquest moment ja t'apareixeran les opcions de visualització de l'informe d'aquest alumne/a.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Wiki i usuaris

per M.carmen Portoles Montel -
Hola Mònica,

Disculpa que sigui tan pesada amb aquest tema però no me'n surto. Segueixo els teus passos però si clico a participants des del menú de navegació automàticament em porta al curs meu i llavors el menú de navegació desapareix amb la qual cosa ja no tinc accés als informes. 

Com he de fer per tal de poder veure tots els participants des del menú de navegació? Deu ser alguna  opció que tinc desactivada.

Moltes gràcies i salutacions,

Carme
En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Wiki i usuaris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Carme!

Et passem unes instruccions més detallades de com aconseguir consultar aquesta informació i les acompanyem d'una captura de pantalla:
  • Accedeix a la pàgina principal del teu curs.
  • Fes clic sobre l'apartat Participants que trobaràs al bloc de navegació.
  • Selecciona l'alumne/a que vols consultar, fent clic a sobre del seu nom.
  • Desplega l'apartat Informes d'activitat que trobaràs al bloc de Navegació, a sota del nom de l'alumne/a seleccionat i fes clic sobre l'apartat Informe en esquema o Informe complet.
Ja ens confirmaràs si has aconseguit accedir a la informació.

Una abraçada,
Sara
Fitxer adjunt agora_participants.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Wiki i usuaris

per M.carmen Portoles Montel -
Hola,

El problema és que quan clico a 'participants' des del menu de navegació veig tots els participants a la dreta de la pantalla però surto per així dir-ho del menú de navegació i per tant deixo de veure el desplegable dels 'informes'. Si em mantinc al menú de navegació no veig tots els participants del curs. Alguna coseta deu està desactivada.

Adjunto captures de pantalla.

Salutacions,

Carme
En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Wiki i usuaris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Carme!

El que has de fer des de la pantalla que ens comentes (la que mostra la llista de participants del curs), és fer clic sobre el nom de la persona de la que vols veure l'informe (per exemple, fer clic sobre "Teresa Farré"). Si revises el missatge anterior que et vam enviar, amb la captura de pantalla, això correspondria al pas 2 Somrient Per tant, després de fer-ho, sí que trobaràs al bloc de Navegació el nom de la persona que hagis seleccionat.

Una abraçada i ànims!
Sara
Fitxer adjunt agora_participants.png
En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Wiki i usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carme,
pel que hem pogut veure teniu configurat el bloc Navegació perquè només es mostri a la Primera plana.

Si voleu que es mostri a tots els cursos heu d'editar (amb perfil d'administrador/a | Activa edició) el bloc Navegació i a l'apartat "On apareix aquest bloc" a l'apartat "Contexts de pàgina" trieu l'opció "Mostra en tot el lloc".

Fins ara,
Mònica