Migració moodle

Migració moodle

per Neus Hernandez Ferre -
Nombre de respostes: 13
Hola,

Per una qüestió de  baixa, no vaig poder assistir a les sessions tècniques per a les migracions del moodle. 

Ara intento accedir per primera vegada al moodle 2 d'Àgora del meu centre i no em deixa; en sóc l'administradora i no he fet cap canvi ni d'usuari ni de contrasenya, ni tampoc tinc cap problema per accedir a moodle 1.9.

Quan estic a la pàgina "entra en aquest lloc"  del moodle 2 d'Àgora del meu centre (Maria Cortina) i intento  accedir-hi amb el meu nom d'usuari i  contrasenya, em retorna a la mateixa pàgina i em diu " Esteu tornant a aquest lloc?" i així contínuament.

Em podeu dir què és el que faig malament?

Gràcies





En resposta a Neus Hernandez Ferre

Re: Migració moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Neus,
el 7 de juny vau rebre a la bústia de correu del centre un missatge amb les dades de connexió al Moodle 2. Si no el trobeu haureu de demanar una restauració de contrasenya de l'usuari admin a través del Portal d'Àgora. Podeu trobar com fer-ho a la PMF Com demano la restauració de la contrasenya de l'usuari/ària "admin" del Moodle o de la Intranet?

Per tal de poder fer la migració es van crear uns materials que trobaràs a l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/jtm2/index


Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Migració moodle

per Neus Hernandez Ferre -
Hola de nou Mònica,

Al centre no han rebut cap correu datat el dia 7 de juny.

La restauració de  la contrasenya ja la vaig demanar per telèfon perquè a través del portal no podia accedir-hi ja que no em surt la pestanya "el meu àgora" a Gestió de serveis del Portal.
Avui he rebut l'usuari i la contrasenya (que són els mateixos que ja introduïa)  he intentat accedir-hi de nou i no hi ha manera.

Ja no sé qué més fer...

Ja em diràs alguna cosa

Fins aviat
Neus 



En resposta a Neus Hernandez Ferre

Re: Migració moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Neus,
la contrasenya que devies demanar és la del teu usuari xtec, que no és la que dóna accés al Moodle.

Per tal de poder demanar la restauració de la contrasenya heu de designar un gestor/a del centre. Ho trobareu tot explicat als enllaços següents:

Un cop siguis la gestora ja podràs fer la sol·licitud.

Fins ara,

Mònica




En resposta a Neus Hernandez Ferre

Re: Migració moodle

per Neus Hernandez Ferre -
Mònica,

Ja he rebut el correu que em proposa com a gestora dels serveis Àgora.

Vaig a "eina de gestió dels serveis âgora" introdueixo el meu nom d'usuari (nherna27) i la meva contrasenya habitual i entro a Gestió de serveis on hi ha el llistat de centres i em surt aquest missatge d'error dalt de tot:

WARN (4): E_WARNING: include(/dades/portaldata/pnTemp/Theme_compiled/IWportal/block.php): failed to open stream: No such file or directory a View.php, línia 2882 
WARN (4): E_WARNING: include(): Failed opening '/dades/portaldata/pnTemp/Theme_compiled/IWportal/block.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php:/dades/html/portal/lib/vendor/:/dades/html/portal/system/SecurityCenter/lib/vendor') a View.php, línia 2882 

En cap moment em surt la finestra on he de posar el nom d'usuari i la paraula clau per acceptar el càrrec. Estic desesperada, i em sap greu per tu.

Gràcies novament

Neus


En resposta a Neus Hernandez Ferre

Re: Migració moodle

per Neus Hernandez Ferre -
Hola,


Ja he pogut fer la confirmacio i la demanda de restauracio de contrsenya.

Ara a esperar...

MOltes gracies per tot.

Neus
`´´
En resposta a Neus Hernandez Ferre

Re: Migració moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Neus perfecte!
Durant el dia d'avui ja farem la restauració de contrasenya.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Migració moodle

per Neus Hernandez Ferre -
Hola Monica,

Quan intento canviar l'aparença Xtec2 no em fa els canvis. Tal i com diu he buidat la memoria cau, i el primer canvi de color me l'ha fet; pero quan he intentat un segon canvi de color la cosa ha quedat igual, es a dir no ha fet el canvi.

 He de buidar cada vegada la memoria cau quan faig un canvi. He d'activar  el "dissenyador de temes? Si ´es aixi, em podries dir com es fa?

Gracies`

Neus

´
En resposta a Neus Hernandez Ferre

Re: Migració moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Neus,
cada vegada que facis un canvi has de buidar la memòria cau del Moodle per poder-los veure.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Migració moodle

per Neus Hernandez Ferre -
Hola Mònica,

He restaurat tots els cursos amb èxit, però...en alguns em surt al costat "còpia 1" i no sé  per què ni què he de fer.

Moltes gràcies per la resposta anterior i per les properes

Neus

En resposta a Neus Hernandez Ferre

Re: Migració moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Neus,
si surt còpia 1 vol dir que ja s'havia restaurat (potser dins d'una altra categoria?). Mira de trobar el primer curs restaurat, compara quin dels dos és el bo i elimina el que no calgui.

Fins ara,
Mònica