Espai de disc de Moodle

Espai de disc de Moodle

per Iban Ricart Rotllant -
Nombre de respostes: 1
Hola,
aquesta setmana ens hem quedat sense espai de disc de Moodle. No ens havia passat mai i, per tant, assumeixo que té a veure amb la migració.

Volia saber si és normal que només tinguem 2000 MB d'espai. Amb el Moodle antic havíem sol.licitat més espai. Però no recordo si era més del que tenim actualment (no m'hi havia fixat fins ara). A més, per més que esborro fitxers, no hi ha manera que em baixi l'espai de les estadístiques del Moodle.
També he pogut llegir que les còpies de seguretat es poden esborrar des de l'espai d'administració que tenim a Àgora.

He llegit que puc accedir a la part d'administració del nostre Àgora per mitjà d'aquest enllaç:

https://agora.xtec.cat/portal/index.php?module=users&type=user&func=login

No obstant, jo no hi tinc accés amb el meu usuari. Sabeu com puc sol.licitar les dades d'accés a aquest espai?.

Si algú sap la resposta m'ho pot enviar, també, a iricart@xtec.cat?. Perdoneu però és urgent i no hi ha manera de disposar de més espai al nostre moodle (i ja podeu imaginar tot el centre sense poder-hi treballar).

Gràcies a tothom per la vostra ajuda.
En resposta a Iban Ricart Rotllant

Re: Espai de disc de Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Iban,

Volia saber si és normal que només tinguem 2000 MB d'espai. Amb el Moodle antic havíem sol.licitat més espai. Però no recordo si era més del que tenim actualment (no m'hi havia fixat fins ara). A més, per més que esborro fitxers, no hi ha manera que em baixi l'espai de les estadístiques del Moodle.
També he pogut llegir que les còpies de seguretat es poden esborrar des de l'espai d'administració que tenim a Àgora.


La quota inicial del Moodle 2 és de 2GB. Tal i com s'explica en aquesta notícia, podeu fer la sol·licitud d'espai quan sigui necessari sempre i quan compliu els requeriments que s'expliquen en aquesta PFM.

Les còpies de seguretat que es poden esborrar des del Portal d'Àgora són les que s'han pujat des del mateix portal, en aquest cas, com vosaltres no teniu gestor/a del Portal no teniu cap còpia en aquest espai per esborrar.

He llegit que puc accedir a la part d'administració del nostre Àgora per mitjà d'aquest enllaç:

https://agora.xtec.cat/portal/index.php?module=users&type=user&func=login


No obstant, jo no hi tinc accés amb el meu usuari. Sabeu com puc sol.licitar les dades d'accés a aquest espai?.

Per tal de demanar ampliació d'espai heu de designar un gestor/a al portal. Per fer-ho trobareu les instruccions necessàries a les següents PMF:

Fins ara,
Mònica