Visualitzar només un tema

Visualitzar només un tema

per MIRIAM REDONDO DIAZ -
Nombre de respostes: 3

Hola

Potser pregunto una obvietat, però amb el moodle 2.0 no sé on/com configurar-ho!

La qüestió és que abans podia escollir en els paràmetres d'un curs si es mostraven tots els temes o només el tema actual. Era fàcil passar d'una opció a l'altra perquè hi havia una icona (-) a la part superior de cada tema (just sobre la bombeta que serveix per marcar el tema com actual i l'ull de visible).

Ara no trobo com configurar-ho ni com fer-ho perquè el meu curs mostri aquesta opció.

Des d'on es configura? Ara només veig la bombeta i l'ull però no l'opció que es mostri només un tema. Tampoc el bloc Enllaç a la secció inclou ara aquesta opció i només em deixa escollir saltar al tema actual.

Ha desaparegut aquesta possibilitat en moodle2? o s'ha de configurar des d'un altre espai...que jo no sé trobar? Trist

Per si necessiteu l'enllaç al moodle: moodle IEA Oriol Martorell

Gràcies per l'atenció
En resposta a MIRIAM REDONDO DIAZ

Re: Visualitzar només un tema

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Míriam,
al Moodle 2 tens dos paràmetres per configurar sobre la disposició del curs:

  • Temes ocults: Aquesta opció us permet decidir com veuran els estudiants les seccions ocultes del vostre curs.
    • Els temes ocults es mostren en format reduït
    • Els temes ocults són completament invisibles
  • Disposició del curs: Aquest paràmetre determina si el curs complet es mostra en una pàgina o es divideix en diverses pàgines.
    • Mostra totes les seccions en una pàgina
    • Mostra una secció per pàgina

Aquests paràmetres els trobaràs dins dels Paràmetres del curs.

Segurament el més semblant a com es veia abans és "Els temes ocults es mostren en format reduït" i "Mostra totes les seccions en una pàgina".

Fins ara,
Mònica


En resposta a MIRIAM REDONDO DIAZ

Re: Visualitzar només un tema

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Míriam! 

Completant la resposta de la Mònica comentar-vos que si el que voleu és que l'alumnat només visualitzi un tema és preferible que trieu l'opció "Mostra una secció per pàgina ". Ara bé, tingueu en compte que per veure només el tema actual heu d'accedir com alumnat (per defecte, el professorat editor veu tots els temes i només se li mostra una secció quan fa clic sobre el títol d'aquesta). 

Si feu proves i teniu algun dubte més i/o podem ajudar-vos amb alguna cosa més ja ens direu, 
Sara 
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Visualitzar només un tema

per MIRIAM REDONDO DIAZ -
Gràcies per les respostes

Ja havia descobert això però no era ben bé el que buscava.
Em semblava molt pràctica l'eina de l'antiga versió del moodle que permetia mostrar tots els temes o només un amb un simple clic i estava cercant la mateixa funció.
Suposo que serà qüestió d'anar-se acostumant a les novetats...

Gràcies de nou!