Continuen els problemes amb la contrasenya d'usuaris nous masius.

Continuen els problemes amb la contrasenya d'usuaris nous masius.

per SERGIO SERRANO HERNANDEZ -
Nombre de respostes: 7
Bones,

Continua sense funcionar la contrasenya d'usuaris nous.
Aquset divendres a la tarda vaig esborrar tots els usuaris del Moodle tret els professors i els de quart curs.
Vaig fer la càrrega masiva seguint les intruccions de la web per importar-los des de Saga.
En un principi vaig fer les proves amb uns quant usuaris a l'atzar i vaig poder entrar correctament, però avui ja han vingut molts queixant-se de que no podien entrar i, efectivament, l'he comprobat i és així.
No sé que pasa, ho he provat ja un bon nombre de vegades i sempre és el mateix.

Sergi Serrano
Institut Cubelles
http://agora.xtec.cat/inscubelles/moodle/
En resposta a SERGIO SERRANO HERNANDEZ

Re: Continuen els problemes amb la contrasenya d'usuaris nous masius.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Sergi,
ens podries enviar unes captures de pantalla amb les opcions que selecciones a l'hora d'importar aquests usuaris? Pel que vam poder veure el fitxer csv era correcte així que el problema deu estar a les opcions que tries en importar-lo.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Continuen els problemes amb la contrasenya d'usuaris nous masius.

per SERGIO SERRANO HERNANDEZ -
Bé, ara he tornat a fer la càrrega (actualització) i quan he fet la comprovació, m'han funcionat. Però he comprovat que al sortir de la sessió, ja no han funcionat més.
Després he tornat a fer la càrrega (actualització) amb les dades que us paso a les imatges i, si al principi em deia que els usuaris s'actualitzaven, en aquesta següents vegades em diu que s'han actualitzat 0 usuaris. Ja no entren.
Us paso un parell d'exemples per a poder fer proves.
Us envio les imatges que em demaneu.

erika.ferriz ef6670
sergi.garcia sg5704
nuria.gonzalez ng5408
gloria.gyergy gg7609
ivan.jimenez ij2145
javier.lizandra jl1159



En resposta a SERGIO SERRANO HERNANDEZ

Re: Continuen els problemes amb la contrasenya d'usuaris nous masius.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Sergi,
si pot ser, torna a enviar-nos el fitxer csv a la bústia d'Àgora amb les dades per importar i provarem a fer nosaltres mateixos la importació dels usuaris a veure si així funciona correctament.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Continuen els problemes amb la contrasenya d'usuaris nous masius.

per SERGIO SERRANO HERNANDEZ -
Ja he enviat el fitxer d'alumnes a actualitzar.

Gràcies per tot
Sergi
En resposta a SERGIO SERRANO HERNANDEZ

Re: Continuen els problemes amb la contrasenya d'usuaris nous masius.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Sergi,
hem carregat els alumnes del CSV que ens has enviat. Hi havia usuaris que teniu al Moodle que no estan al CSV, per tant, aquests no s'han actualitzat.

Hem provat amb diferents usuaris diverses vegades i no hem tingut problemes d'autenticació. A veure si ara ja us funciona correctament.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Continuen els problemes amb la contrasenya d'usuaris nous masius.

per SERGIO SERRANO HERNANDEZ -
Sisplau, podeu tornar a provar?, doncs jo ho acabo de provar i no he pogut entrar amb cap dels usuaris actualitzats.
Això és el que em pasa sempre, un cop he fet la càrrega funciona, però pasada una estona ja no va. El que no entenc és perquè uns quants usuaris que vaig introduïr la contrasenya manualment i els professors sí funcionen.

Gràcies
Sergi Serrano
En resposta a SERGIO SERRANO HERNANDEZ

Re: Continuen els problemes amb la contrasenya d'usuaris nous masius.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Sergi,
hem provat amb els usuaris següents:

erika.ferriz
sergi.garcia
ivan.jimenez
mar.salvador
sandra.utrera

fent servir les contrasenyes que hi ha dis del fitxer que ens heu enviat per correu electrònic. L'únic usuari que no ens ha funcionat és javier.lizandra però mirant el registre del Moodle hem vist que heu canviat vosaltres aquesta contrasenya.

Podríeu tornar a provar amb les dades que hi ha al CSV?

Podeu consultar el registre del Moodle i veureu com aquests usuaris que us diem estan entrant sense cap problema.

Fins ara,
Mònica