Eliminar qualificacions de cursos anteriors

Eliminar qualificacions de cursos anteriors

per Maria Pallarés Vidal -
Nombre de respostes: 4
Hola,

Vaig reiniciar un curs demanant-li que ho esborrés tot: alumnes, grups, trameses, qualificacions, registres, és a dir, ho vaig seleccionar tot.

Ara bé, em trobo que quan dóno d'alta al curs als alumnes, aquells que estan repetint el mòdul professional (és un curs de Cicles Formatius) conserven totes les qualificacions  del curs passat i, en alguns casos, fins i tot les anotacions que els hi vaig fer.

Les trameses, en canvi, sí que s'han eliminat, igual que les seves respostes als Qüestionaris o les participacions en el fòrum.

Què puc fer per eliminar totalment les qualificacions d'aquest alumnes?

Moltes gràcies,

Maria

En resposta a Maria Pallarés Vidal

Re: Eliminar qualificacions de cursos anteriors

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Maria,
segurament el reinici va fallar en algun moment, prova a tornar-lo a reiniciar i si el problem persisteix hauries d'eliminar les dades d'aquest alumne de forma manual.

En cas que segueixi sense funcionar bé ens pots passar l'enllaç del curs i el nom de l'alumne/a per mirar de trobar solució,

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Eliminar qualificacions de cursos anteriors

per Maria Pallarés Vidal -
Bon dia, Mònica,

Em passa a tots els cursos on tinc alumnes repetint el mòdul.

Tot i haver reiniciat el curs totalment, en tornar a assignar els usuaris, els antics alumnes conserven les seves qualificacions.

Ho pots comprovar en aquest, per exemple:
http://agora.xtec.cat/iesvallvera/moodle/grade/report/grader/index.php?id=2602

Moltes gràcies,

Maria

En resposta a Maria Pallarés Vidal

Re: Eliminar qualificacions de cursos anteriors

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Maria!

Fa un moment hem contestat a l'Anna Corominas que s'ha trobat amb el mateix problema que vosaltres. Trobareu la resposta de la incidència que ens comentàveu a aquest altre fil del fòrum: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=39805#p147808

Una abraçada i gràcies també per la vostra col·laboració,
Sara