Nous usuaris

Nous usuaris

per Marc Roig Moreno -
Nombre de respostes: 11
Hola a tots! Hem fet la migració del moodle de l'escola tecnico professional xavier. Hem decidit que tots els alumnes es tornin a donar d'alta però sense crear cohorts. Ho volem fer com en el moodle 1.9,  ja que tenim cursos que els alumnes de classe estan partits en vàries matèries (que faran servir moodle). Com poden els alumnes matricular-se d,un curs un cop s'han donat d'alta? He creat un alumne prova però quan vaig a inscriure'l al curs hem surt que no puc què és degut? alguna solució? gràcies.

Fitxer adjunt Captura_de_pantalla_2013-09-26_a_la_s_23.21.28.png
En resposta a Marc Roig Moreno

Re: Nous usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Marc,
pot ser que al curs no hi hagi cap mètode d'inscripció definit o bé que tinguis el curs configurat per grups imposats i que aquest alumne no estigui a cap dels dos grups.

Si no és cap d'aquestes dues opcions passa'ns l'enllaç al curs i mirem de trobar el perquè del problema.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nous usuaris

per Marc Roig Moreno -
Et passo l,alta imatge sobre lo dels grups...no se si ho faig be!!
Moltes gràcies!
Fitxer adjunt image.jpg
En resposta a Marc Roig Moreno

Re: Nous usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Marc,
si t'he entès bé, el que vols és que els alumnes un cop han creat el seu usuari/ària al Moodle es puguin auto inscriure al curs?

Si aquest és l'objectiu el que has de fer és anar a Adminsitració del curs | Usuaris | Mètodes d'inscripció i afegir el mètode "Auto inscripció", aquí hauràs de posar una clau que serà la que farà servir l'alumnat per tal d'auto inscriure's.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nous usuaris

per Marc Roig Moreno -

Hola Mònica!! Siiiii!, això és el que vull fer. Entenc que aquest pas l'he de fer jo des del meu curs, oi?. O bé ho gestiona l'administrador del moodle?

Moltes gràcies. ho provo i et dic quelcom

En resposta a Marc Roig Moreno

Re: Nous usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Marc,
sí ho has de fer tu des del teu curs.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nous usuaris

per Victor Guinot Grifo -
Hola Mònica,

Jo estic provant el mateix que Marc. Al meu centre cal que els alumnes es donen d'alta ells manualment i després mitjançant les claus que els hi donen els profe entraran en els cursos que els corresponen. Així ho féiem abans, però ara al nou moodle no veig com se poden introduir usuaris manualment. On hauria d'anar perquè aparega aquesta opció?


En resposta a Victor Guinot Grifo

Re: Nous usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Víctor,
La gesitó de l'autenticació ha canviat de lloc al Moodle2 ara la pots trobar anant a Configuració | Administració del lloc | Connectors | Gestió de l'autenticació. Un cop allà has de fer clic a l'ullet de Autenticació basada en el correu electrònic.

Un cop marcada aquesta opció, dins la mateixa pàgina has d'anar al Paràmetres comuns i on diu Autoregistre registreauth seleccionar del desplegable l'opció Autenticació basada en correu electrònic. Un cop fet això, t'apareixerà l'opció a la pàgina del login

Fins ara,
Mònica