Configurar de manera massiva "la meva pàgina inicial" de cada usuari

Configurar de manera massiva "la meva pàgina inicial" de cada usuari

per DAVID OBRADOR SALA -
Nombre de respostes: 2
Hola, us presento una necessitat per al nostre Moodle que potser no he sabut trobar documentada als fòrums o a les Preguntes més freqüents:
Com configurar la pàgina principal per a cada usuari (no parlo de la primera pàgina del Moodle sinó de "la meva pàgina inicial" de cada usuari http://agora.educat1x1.cat/xxxxx/moodle/my/ )
  • Hi ha manera de configurar-la per tal que a tots els usuaris els hi surti un bloc com ara "Els meus llibres"?
  • Puc configurar aquesta pàgina lligant-ho a algun dels camps que identifiquen els usuaris?
    • Per exemple que al professorat li surti un bloc HTML amb un enllaç a una URL on gestionem el control de les abscècnies?
    • lligar-ho amb cohorts, per exemple que a l'alumnat de les cohorts BATX1 i BATX2 els pugui posar un altre bloc concret....
    • o bé que qualsevol usuari que tingui el camp "institution" no buit o igual a un paràmetre li surti algun opció concreta?
He vist alguna cosa per l'estil a l'entrada Blos Els meus llibres només per a un rol http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=38625
però no és ben bé això, ja que allà es tracta de la pàgina principal del Moodle, no de la de cada usuari.

Moltes gràcies: David
En resposta a DAVID OBRADOR SALA

Re: Configurar de manera massiva "la meva pàgina inicial" de cada usuari

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola David,
  • Hi ha manera de configurar-la per tal que a tots els usuaris els hi surti un bloc com ara "Els meus llibres"?

Pots configurar la pàgina inicial dels nous usuaris seguint els passos següents:

  1. Aneu a Administració del lloc > Aparença > Pàgina per defecte My Moodle
  2. Feu clic a Personalitza aquesta pàgina
  3. Afegiu els blocs necessaris fent clic a "Afegeix un bloc".

Per afegir un bloc nou a totes les pàgines inicials cal seguir aquests altres passos:

  1. Editeu la pàgina principal
  2. Afegiu un bloc
  3. Editeu el bloc perquè es mostri a tot el lloc.
  4. Aneu a La meva pàgina inicial i editeu el bloc dient que només es mostri a "La meva pàgina inicial".
  • Puc configurar aquesta pàgina lligant-ho a algun dels camps que identifiquen els usuaris?
    • Per exemple que al professorat li surti un bloc HTML amb un enllaç a una URL on gestionem el control de les abscècnies?
    • lligar-ho amb cohorts, per exemple que a l'alumnat de les cohorts BATX1 i BATX2 els pugui posar un altre bloc concret....
    • o bé que qualsevol usuari que tingui el camp "institution" no buit o igual a un paràmetre li surti algun opció concreta?

Aquest detall de configuració no sembla possible dins l'apartat "Em meu Moodle". Pots intentar fer alguna prova amb els permisos però com que tant professorat com alumnat són usuaris autenticats, no crec que sigui possible limitar la visualització.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configurar de manera massiva "la meva pàgina inicial" de cada usuari

per Raül Fernández -
Si has configurat un "profe autenticat" (útil per moltes coses), llavors, simplement restringeix blocs, que el vegin només els profes.