No em deixa configurar Dropbox

No em deixa configurar Dropbox

per Elvira Fonoll Regal -
Nombre de respostes: 4
Hola he fet tot el que expliqueu i he arribat fins fins a provide a name .....etc i he posat Àgora-Moodle i hem diu que el nom ja està en ús .....i ara què faig ? no puc create an app, és a dir que no em deixa seguir.....
espero que hem pugueu ajudar...

Un altre prec, hi ha un curs que no vaig poder traspassar el juliol ni tampoc ara , vaig anar al moodle antic i entenc que el curs pesa una barbaritat, però hi hauria alguna manera de baixar una còpia sencera del curs , vaig intentar-ho però no vaig poder , us poso l'enllaç del curs del moodle antic ( el que hi ha a la passarel·la de traspàs no perquè ja ho vaig provar i va donar error
http://agora.xtec.cat/iesferrantallada/antic/course/view.php?id=1801

Gràcies per endavant
En resposta a Elvira Fonoll Regal

Re: No em deixa configurar Dropbox

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Elvira,

Hola he fet tot el que expliqueu i he arribat fins fins a provide a name .....etc i he posat Àgora-Moodle i hem diu que el nom ja està en ús .....i ara què faig ? no puc create an app, és a dir que no em deixa seguir.....
espero que hem pugueu ajudar...


Per poder seguir endavant has de posar un altre nom diferent al de la documentació, per exemple, pots posar "Dorpbox-Ferran-Tallada".

Un altre prec, hi ha un curs que no vaig poder traspassar el juliol ni tampoc ara , vaig anar al moodle antic i entenc que el curs pesa una barbaritat, però hi hauria alguna manera de baixar una còpia sencera del curs , vaig intentar-ho però no vaig poder , us poso l'enllaç del curs del moodle antic ( el que hi ha a la passarel·la de traspàs no perquè ja ho vaig provar i va donar error
http://agora.xtec.cat/iesferrantallada/antic/course/view.php?id=1801


Hem estat fent alguna prova amb el curs i efectivament és tan gran que no és capaç de fer la còpia de seguretat. En cas de voler restaurar aquest curs hauràs de fer les còpies en diferents parts més petites.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No em deixa configurar Dropbox

per Elvira Fonoll Regal -
Moltes gràcies, per cert si poso dropbox ferran tallada el moodle reconeixerà el dropbox? potser és una pregunta tonta...moltes gràcies !