Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

per Josep Suller Roca -
Nombre de respostes: 8
Hola,

En el curs que he creat http://agora-eoi.xtec.cat/eoitarragona/moodle/course/view.php?id=2
Quan entren els alumnes, la primera pantalla que els hi apareix és NO DISPONIBLE. Han d'anar a CURS ACTUAL / NOM DE CURS / GENERAL (O UNITAT) per veure alguna cosa. Això pot provocar molts problemes en especial a la gent que no se sap moure gaire bé per Moodle.
Com he de configurar el curs perquè en quan entrin no els aparegui aquesta pantalla de NO DISPONIBLE i els alumnes entrin directament a GENERAL? Amb el Moodle 1.9 mai vaig configurar res i no em trovava amb aquest problema.

És un curs per a 3r semi-presencial d'EOI dividit en 2 grups. He posat els noms curs amb els codis que m'han indicat des del departament.

Gràcies
Josep Suller
EOI Tarragona


Fitxer adjunt Captura.JPG
En resposta a Josep Suller Roca

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

per Natalia Arques Carbonell -
A nosaltres, http://agora.educat1x1.cat/iesllagostera/moodle/ ens passa el mateix amb el curs de Tecnologia de 1r d'ESO (TEC1). És un curs importat del moodle 1.9 (com la majoria) i només ens passa amb aquest.

Gràcies.
En resposta a Natalia Arques Carbonell

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep i Natàlia,
ens podríeu passar la dada d'algun dels alumnes que no poden entrar a aquests cursos?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

per Josep Suller Roca -
hola, en el meu cas per exemple he creat un alumne fictici en aquest curs http://agora-eoi.xtec.cat/eoitarragona/moodle/course/view.php?id=2 (prova1 / contrasenya: prova1) i quan entro al curs apareix aquesta pantalla.
També passa si, quan estic navegant intento accedir directament a tg3en010dc amb el menú de navegació de dalt (no sé si m'explico?)
Ja direu
Gràcies
Josep Suller

En resposta a Josep Suller Roca

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
pel que hem pogut veure, el problema era que teníeu marcat com a tema actual un tema ocult, en marcar el Tema 1 com a tema actiu, ja no surt l'error.

Ja faràs més proves a veure si realment aquesta és la solució i si no ens ho tornes a dir.

Fins ara,
Mònica
En resposta a Natalia Arques Carbonell

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Natalia,
en aquest curs hem vist que no teníeu marcat cap tema com a tema actual, hem marcat com a tema actual el Tema 1 i l'hem fet visible, ens podràs confirmar que ara ja no surt l'error? Hem amagat totes les tasques i recursos per si encara no han d'accedir els alumnes.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

per Natalia Arques Carbonell -