Evitar canvis de contrassenya

Re: Evitar canvis de contrassenya

per MONICA GRAU PRIETO -
Nombre de respostes: 2
Hola Álvaro,
pots limitar que els usuaris autenticats no puguin canviar la contrasenya però no pots fer-ho exclusivament per l'alumnat. Per fer-ho has d'anar Administració del lloc | Usuaris | Permisos | Definició de rols i un cop aquí fer clic a la "rodeta" per editar el perfil "Usuari autenticat".

A continuació feu clic a Mostra característiques avançades, cerqueu el permís moodle/user:changeownpassword i marqueu "Prohobeix", finalment feu clic al botó "Desa els canvis".

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Evitar canvis de contrassenya

per Josep Ausensi i Guimerà -

ok, jo tinc la mateixa necessitat. Evitar que els alumnes pugui canviar -la ... perè que si que ho puguin fer el professors.

Un cop llegit el forum pregunto:

1) He canviat al rol d'usuari autentificat que no pugui canviar la contrasenya.

2) He anat al rol professor editor + no editor + gestor, que SI que puguin canviar-la.

Llavors ja ho tinc? 

Llavors els alumnes no podran i els professors i gestors sí?

Gràcies pel suport.

En resposta a Josep Ausensi i Guimerà

Re: Evitar canvis de contrassenya

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jose,

Amb les modificacions que has indicat, només es podrà canviar la contrasenya l'usuari gestor, perquè els seus permisos prevalen per sobre de l'usuari autenticat.

No hi ha manera de modificar un permís que afecta el sistema per un rol determinat, perquè el rol de l'usuari se l'atorga dins d'un curs. Fora d'aquell curs (on pot ser alumnat o professorat) és un usuari autenticat. En canvi el gestor ho és dins i fora dels cursos.

Salutacions,

Isabel