Migració a Moodle 2.4. Pèrdua de fitxers

Migració a Moodle 2.4. Pèrdua de fitxers

per SALVADOR COMAS URIZ -
Nombre de respostes: 3
Hola, sóc Salva Comas, coord. d'Info. de l'IES Francisco de Goya de Barcelona i tinc un problema clàssic: amb l'aplicació Restaura, vaig migrar el curs Informatica4tESO_2012_13 a la versió Moodle 2.4, i com sempre tenim problemes de disc acabo d'esborrar la versió antiga M. 1.9, però si no recordo malament en aquesta versió antiga havia un test o quiz de 3r d'ESO (amb  moltes preguntes d'Info i de Tecno) que no s'ha traspassat bé. A més a més juraria que teníem un backup al servidor Moodle (el sistema Moodle) del 26 de Juny però no el trobo!!! (potser no ho sé buscar).
Per això us prego, si us plau, si em podeu recuperar tot el curs antic Informatica4tESO_2012_13 de la versió Moodle 1.9 o bé aquest Test de 3r Tecno.
Moltíssimes gràcies i perdoneu les molèsties!!
La nostra URL del Moodle es: http://agora.xtec.cat/iesgoya/moodle/  
En resposta a SALVADOR COMAS URIZ

Re: Migració a Moodle 2.4. Pèrdua de fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Salvador,
lamentablement si has esborrat el curs del Moodle 1.9 no és possible recuperar-lo. Si la còpia estava dins de la carpeta backup del curs, també s'ha esborrat.

Recordeu que sempre podeu fer una sol·licitud d'ampliació d'espai abans d'esborrar cursos sencers.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Migració a Moodle 2.4. Pèrdua de fitxers

per SALVADOR COMAS URIZ -
Hola Mònica:
Pensava que vosaltres fèiau una espècie de backup general cada cert temps (cada semana, cada mes, ...) i així seria possible recuperar-ho. Però bé, si és impossible, què li farem...
Salutacions i gràcies de tota manera.
Salva
En resposta a SALVADOR COMAS URIZ

Re: Migració a Moodle 2.4. Pèrdua de fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Salva,
Els administradors de sistemes d'Àgora fan còpies de seguretat diàries de tots els Moodles que composen el servei. Aquestes còpies, però, només s'utilitzarien si es produís una pèrdua massiva de dades.

Fins ara,
Mònica