Política usuaris substitucions al Moodle

Política usuaris substitucions al Moodle

per DAVID OBRADOR SALA -
Nombre de respostes: 4
Bon dia,
us plantejo un tema per si algú ja hi ha pensat una mica i m'estalvia algun maldecap:
  • Amb els continguts remots (credencials de llibres digiatls), com que tenim un número concret de credencials les assignem al profe via el seu usuari.
  • Posem per cas que tenim un user_profe_titular amb un compte al Moodle
  • En arribar el seu professor substitut, per no haver de fer tràfic de contrasenyes, m'agradaria mantenir aquest usuari, però modificar les dades de la nova persona que arriba al centre
  • Amb una imatge:
  • user_profe_titular.png
  • Així no perdo credencials, els rols de profe_editor es mantenen, etc...i no més cal fer un canvi en les dades conecretes i assignar una nova contrasenya manual.
Com ho veieu? És possible? Hi veieu cap pega? A la base de dades de Moodle qui mana és el camp "Nom d'usuari" oi? i per tant podria fer el canvi.

Gràcies: 
David
En resposta a DAVID OBRADOR SALA

Re: Política usuaris substitucions al Moodle

per Raül Fernández -
De fet, qui mana a Moodle és el ID del usuari, de manera que fins i tot pots canviar el username, clar això suposant que Marsupial segueixi la normativa dels ID's.

Per altra banda, jo veig més senzill eliminar la credencial al profe antic i assignar-la al nou...
En resposta a DAVID OBRADOR SALA

Re: Política usuaris substitucions al Moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola David!

A priori, com deia el Raül, hauries de poder editar les dades d'aquest usuari/ària (nom d'usuari/ària, nom, cognoms, població...) ja que el mòdul del Marsupial associa la credencial a l'identificador numèric de l'usuari/ària.

Si ho proves i teniu qualsevol problema ja ens direu!

Una abraçada,
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Política usuaris substitucions al Moodle

per DAVID OBRADOR SALA -
Hola a tots dos i gràcies!
Efectivament no he tingut cap pega i mirarem de gestionar d'aquesta manera l'entrada al Moodle del professorat substitut. Ja us en faré saber la valoració si és dolenta, si no dic, res, preneu el "silenci administratiu" com un senyal que no ens dona pegues Complicitat

David