migració nou moodle

migració nou moodle

per Antonio Orihuela Lechuga -
Nombre de respostes: 5
Bon dia,
A finals del curs passat vaig assistir a una sessió de formació per migrar els cursos del MOODLE antic al nou. vaig migrar els cursos que tenia preparats amb l'antic MOODLE. Vaig comprovar que funcionessin i funcionaven. 
Hi havia audicions amb arxius de so, comprensions escrites amb imatges, qüestionaris..., però ara, quan he intentat fer la presentació davant els alumnes he trobat que hi ha moltes activitats que no funcionen. Sempre tinc la mateixa resposta: "encara no s'han afegit preguntes" i no surten ni les preguntes, ni les imatges, ni els arxius de so. solament funcionen els "hot potatoes" que vaig migrar?

Hi ha alguna possibilita de recuperar els cursos del  MOODLE antic i migrar-los de nou?

Moltes gràcies
En resposta a Antonio Orihuela Lechuga

Re: migració nou moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Antonio,
si els cursos encara estan al Moodle 1.9 els pots tornar a importar. En cas que els esborressis ja no seria possible la seva recuperació a menys que guardessis alguna còpia de seguretat.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració nou moodle

per Antonio Orihuela Lechuga -
Hola Mònica,
He entrat al moodle 1.9 i encara estan els cursos, però hi ha imatges que no surten. Abans de fer una nova migració, podries fer un cop d'ull als cursos que vaig migrat per si tingués una solució fàcil que jo no sé veure? 
Si hagués de restaurar-los, he d'esborrar-los primer del moodle 2.0?
Tinc por de fer quelcom malament i perdre els cursos als que he dedicat un munt d'hores de feina.



Moltes gràcies


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració nou moodle

per Antonio Orihuela Lechuga -
Bon dia Mònica,
Finalment he pogut restaurar el cursos una altre vegada. Ara funcionen bé.
Voldria fer còpies de seguretat de tots els cursos des dels Moodle 2.0. He començat, però l'arxiu que se crea no és un arxiu zip. Les últimes tres lletres són mbz., i no es pot obrir amb Windows. És correcte. 
Moltes gracies.
En resposta a Antonio Orihuela Lechuga

Re: migració nou moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Antonio,

Finalment he pogut restaurar el cursos una altre vegada. Ara funcionen bé.

Perfecte! divendres a darrera hora vam editar el vostre Moodle 1.9 i vam arreglar l'adreça de les imatges que no vèieu, per això finalment heu pogut restaurar correctament aquests cursos.

Voldria fer còpies de seguretat de tots els cursos des dels Moodle 2.0. He començat, però l'arxiu que se crea no és un arxiu zip. Les últimes tres lletres són mbz., i no es pot obrir amb Windows. És correcte.

És correcte, les còpies de seguretat amb Moodle 2 tenen extensió MBZ. El Windows no té associada aquesta extensió a cap programa, però si proves a obrir-lo amb el WinRar o el Winzip t'hauria de funcionar.

Una segona opció per si vols veure el contingut és canviar l'extensió MBZ per ZIP i el podràs obrir amb normalitat.

Recordeu descarregar i esborrar del servidor aquestes còpies que feu per tal de no exhaurir la quota que teniu assignada.

Fins ara,
Mònica