Com afegir temes als cursos?

Com afegir temes als cursos?

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -
Nombre de respostes: 4
Hola,
Tinc un dubte sobre l'aparença dels cursos. Al Moodle 1.9, quan editàvem els paràmetres d'un curs imposàvem el tema que volíem. Ara només surt xtec i mobyle per triar. Com ho puc fer perquè em surtin les opcions d'abans? o no és possible? És important que els alumnes distingeixin els seus cursos.

Gràcies
En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Com afegir temes als cursos?

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Eulàlia,
al Moodle 2 d'Àgora només està el tema Xtec2 disponible i per tant no és possible posar diferents temes a diferents cursos. Això és així perquè durant el pilot vam detectar alguns errors relacionats amb altres temes.

Trobaràs com personalitzar el Moodle en aquest enllaç: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/jtm2/bloc_1/apartat_1

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com afegir temes als cursos?

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -
Mònica,
Mirant-ho per sobre entenc que permet personalitzar el tema xtec2. (Això ja ho vaig fer el juny) però aquest tema que jo personalitzo és el que surt a tots els cursos. Jo voldria que cada professors ho pogués fer en els seu curs perquè els alumnes vegin diferent els cursos de les diferents matèries.
Entenc que no es pot fer. Es podrà fer més endavant?

Gràcies
En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Com afegir temes als cursos?

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Pel que jo recordo a la reunió que ens vam fer, ens vam dir que aquest era l'únic petit handicap -de moment- del moodle 2.4. No es pot personalitzar. Tan de bo puguin trobar una solució aviat. Era maco que cada professor escollís un "perfil" diferent.

Saluts!
En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Com afegir temes als cursos?

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Eulàlia,
ara mateix com només hi ha un tema disponible (el mymobile no comptaria com a aparença per veure en un ordinador) encara que es permetés el canvi de tema per cadascun dels cursos l'aparença final seria la mateixa a tot el Moodle.

Fins ara,
Mònica