Importació de cursos des d'un Moodle antic, antic...

Importació de cursos des d'un Moodle antic, antic...

per YOLANDA CABRE SANS -
Nombre de respostes: 4
Bon dia,

jo disposava d'un MOODLE personal al servidor phobos i em funcionava perfectament... El Moodle és una versió antiga (Moodle 1.5.3+ (2005060230)). A principis d'estiu vaig rebre un missatge que a finals de desembre es deixarà d'oferir el servei d'allotjament a phobos i, aprofitant l'avinentesa de què el MOODLE de l'escola s'actualitza al nou servidor d'àgora, estic intentant importar els cursos a de phobos al nou MOODLE de l'escola. I no me'n surto... He fet la còpia de seguretat i estic intentant restaurar-lo.

1) Primer em sortia un avís de què el fitxer era massa gran (2,1 MB)
2) Malgrat això ha funcionat però em dóna repetidament error.
3) El curs a importar està farcit de Hotpotatoes.
4) Fins ara gestionava aquests hotpotatoes amb el Moodle QuizPort perquè no em funcionava la gestió de les puntuacions dels exercicis si ho feia a través del gestor de Hotpotatoes que venia del MOODLE i amb el mòdul Quizport la cosa anava com una seda (em deixava posar dates d'activació i tancament dels exercicis, número de repeticions, triar quina puntuació es quedava gravada, etc.)

Doncs això: em podeu ajudar a restaurar aquests cursos? com he de fer la gestió dels arxius Hotpotatoes per a que es quedi gravada la puntuació i em deixi posar nombre de repeticions, dates límit, etc?

Gràcies per tot! Espero pdoer-ho tenir tot llest per començar el curs!
En resposta a YOLANDA CABRE SANS

Re: Importació de cursos des d'un Moodle antic, antic...

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Yolanda,
el problema és la versió del Moodle, que realment, és molt antic.

El que hem suggerit a tothom que s'ha trobat amb aquest problema és que actualitzi el Moodle de phobos fins a la versió 1.9 abans de fer la migració.

Un cop actualitzat segurament no hi haurà problemes per restaurar els cursos.

Pel que fa al HotPotatoes, a les versions més actuals de Moodle no ens consta que hi hagi aquest problema que comentes.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació de cursos des d'un Moodle antic, antic...

per YOLANDA CABRE SANS -
Hola Mònica,

he fet elq ue m'has dit... i he perdut un mitjó a cada bugada... O no els trobo!!!

A veure, al MOODLE 1.9 el curs és aquest:
http://agora.xtec.cat/e3007051/antic/course/view.php?id=221
De fet, se m'ha desquadrat tot el sistema de Hotpots per setmanes.. suposo xq a l'anterior estaven integrats amb el mòdul quizport i aquest mòdul no existeix al moodle nou... però, almenys, si vaig a la carpeta arxius em trobo tots els hotpots allí guardadets... bé, els hotpots, els pdf, etc.

Al nou MOODLE, el curs és aquest:
http://agora.xtec.cat/e3007051/moodle/course/view.php?id=162
L'únic que s'hi veuen són les setmanes però ni rastre dels arxius ... buaaaaaaaaaa!

La conclusió és que ho he de tornar a començar tot de zero????
En resposta a YOLANDA CABRE SANS

Re: Importació de cursos des d'un Moodle antic, antic...

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Yolanda,
al Moodle 1.9 no veig tampoc les activitats HotPotatoes. Ens podries passar un enllaç per descarregar la còpia de seguretat que has fet al curs del phobos?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació de cursos des d'un Moodle antic, antic...

per YOLANDA CABRE SANS -
Coses de la tècnica... buscant-te l'enllaç dels backup he decsobert que se m'han creat dos cursos al MOODLE 1.9 . A ENG1 només hi ha la còpia de seguretat, però al còpia de ENG1 hi ha els arxius que buscava... He exportat aquest curs còpia i ara funciona... Amb el curs ENG2 té pinta de passar el mateix.

Suposo que això és alguna anomalia però em permet anar tirant. És un rollo perquè a cada setmana hauré d'anar tornant a incorporar els arxius un per un (i no són pocs!!!) però m'estalvio la feinada de l'exportació.

I tu no t'amoïnis xq segur que d'aquí a què ho tingui tot llest torno a tenir problemes que em podràs soclucionar avergonyit