Bloc "Els meus llibres": problema greu

Bloc "Els meus llibres": problema greu

per ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO -
Nombre de respostes: 4
Hola.
He activat el bloc Els meus llibres a la pàgina inicial del nostre Moodle igual que el tenia al Moodle 1.9 i m'apareix un missatge que diu:
S'ha produït un error en escriure a la base de dades.
L'adreça és: http://agora.educat1x1.cat/esc-safa-viladecans/moodle/
Ara no puc entrar enlloc.
No fa falta que us digui que tinc un problema ben gros...
Algú sap com solucionar-ho de manera urgent?
Gràcies per avançat!
Albert


En resposta a ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO

Re: Bloc "Els meus llibres": problema greu

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Albert!

En principi la incidència que ens comentaves hauria d'estar resolta. Per solucionar-ho faltava entrar amb l'usuari/ària admin i fer clic sobre el botó Notificacions (per actualitzar els paràmetres dels diversos mòduls relacionats amb el Marsupial).

Si després de provar-ho veieu que els problemes encara persisteixen ja ens avisareu, indicant el lloc exacte on us aparaix.

Una abraçada,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Bloc "Els meus llibres": problema greu

per Guillem Cuadras Pallejà -
Hola a tothom,

Tinc el mateix problema, exactament igual. L'adreça del nostre moodle, de l'escola Santa Anna, és la següent:

En activar el bloc els meus llibres, qualsevol usuari amb credencials assignades (correctament en fer la comprovació) que intenti accedir al curs es troba amb el missatge 

"S'ha produït un error en escriure a la base de dades" 

i ja no és possible accedir al curs fins que l'administrador elimina el bloc. Passa amb tots els llibres i totes les editorials (Mcmillan, McGrawHill i Text)

Podríeu ser més explícits alhora de comentar el que s'ha de fer al menú Notificacions"? Com actualitzo aquests paràmetres? Vaig mirant les diferents opcions però no arreglo res.

Gràcies per la vostra ajuda

Salutacions.
En resposta a Guillem Cuadras Pallejà

Re: Bloc "Els meus llibres": problema greu

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Guillem,
en principi ja hem anat a Notificacions i desat els nous paràmetres que hi havia pendents. Ens podries confirmar que ara tot funciona correctament?

Per altres vegades, tu mateix pots mirar si hi ha algun paràmetre per actualitzar del Moodle (sobretot després de les actualitzacions d'Àgora) anant al bloc Configuració | Administració del lloc | Notificacions.

Fins ara,
Mònica