CONTRASENYA MOODLE 2

CONTRASENYA MOODLE 2

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -
Nombre de respostes: 8
Hola, sóc Alexandra Àlvarez, cap d'estudis de l'EOI de Reus i administradora del moddle del centre. Intento entrar al moddle 2 amb la contrasenya i l'usuari que ens van fer arribar el mes de juny en un correu i no hi ha manera. Entenc que potser ho hauria d'haver fet abans del 15 de juliol? Si és així disculpeu-me, però no ho vaig entendre a la reunió. Hi ha alguna cosa que es pugui fer?

Voldria canviar la contrasenya per fer-la segura i designar un parell de gestors per anar tranquils i fer totes les migracions de cursos que ens calen, però no em deixa entrar.

En resposta a ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA

Re: CONTRASENYA MOODLE 2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Alexandra,
acabem de provar a entrar al vostre Moodle 2 (http://agora-eoi.xtec.cat/eoireus/moodle) amb les dades que us vam enviar el 7 de juny i ens ha funcionat correctament, si voleu que us el reenviem ja ens ho direu. MIreu que en fer copia i enganxa no arrossegueu algun espai o similar i per això no pugueu entrar. Un cop entreu us apareixerà una pantalla per fer el canvi de contrasenya.

Si tot i així seguiu sense pode entrar podeu demanar un canvi de contrasenya a través del Portal d'Àgora (http://agora-eoi.xtec.cat/portal) anant a El meu Àgora | Altres sol·licituds.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: CONTRASENYA MOODLE 2

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -
Hola Mònica, doncs jo ho he estat provant amb les dades del correu del 7 de juny i no hi ha manera que m'entri, em diu tota l'estona entrada incorrecta i els coordinadors TIC dels serveis territorials em diuen que ells tampoc no hi poden accedir. Quan vam fer el curs les dades em van servir i vaig arribar a la pantalla de canviar la contrassenya però no ho vaig fer perquè ho volia parlar primer al centre... potser que per això no em funcioni ara?

De totes maneres si em voleu tornar a enviar el correu no hi ha problema ho tornaré a provar.

Gràcies
En resposta a ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA

Re: CONTRASENYA MOODLE 2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Alexandra,
en aquest cas sí que hauríeu de demanar la restauració de la contrasenya de l'ussuari admin del vostre Moodle.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: CONTRASENYA MOODLE 2

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -
I com ho he de fer perquè he escrit l'usuari i el meu correu electrònic a la pantalls que diu que es pot recuperar la contrasenya però no he rebut res de res... ho faig a la pantalla que diu: "Per reiniciar la vostra contrasenya, envieu el vostre nom d'usuari o el vostre correu electrònic a sota. Si el podem trobar a la base de dades, us enviarem un correu amb instruccions per tornar a entrar.". 
En resposta a ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA

Re: CONTRASENYA MOODLE 2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Alexandra,
la recuperació de contrasenya no es pot fer des del Moodle, ho heu de fer a través del Portal d'Àgora (http://agora-eoi.xtec.cat/portal) anant a El meu Àgora | Altres sol·licituds.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: CONTRASENYA MOODLE 2

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -
Hola Mònica, moltes gràcies per la informació. Ja vaig demanar la restauració de la contrasenya d'admin al meu àgora però encara no m'han respost ni m'han enviat res. Hi diu pendent des del dilluns 9/09. Hi ha res que pugui fer per accelerar el procés? Gràcies.
Sandra