Putjar fitxers servidor

Putjar fitxers servidor

per carles alemany -
Nombre de respostes: 11
HOla,

Voldria saber des d'on s'accedeix als fitxers de més de 10 MB que pugem des de l'Xtec.

Atentament,

Carles Alemany
En resposta a carles alemany

Re: Putjar fitxers servidor

per RAMON GRAÑO VALLVERDU -

Vés a la pàgina: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/

I situa’t al marge esquerre de dalt i entraa pujar fitxers grans al servidor.

Menú principal

Alta al servei Àgora

Pujar fitxers grans al servidor

En resposta a RAMON GRAÑO VALLVERDU

Re: Putjar fitxers servidor

per carles alemany -
Hola,

torno a insistir amb el dubte. Un cop has pujat els fitxers al servidor.....on els localitzes a l'àgora????

Carles.
En resposta a carles alemany

Re: Putjar fitxers servidor

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Carles!
Un cop pujats els fitxers l'administrador/a d'Àgora els ha de validar... I un cop estiguin validats els trobaràs al blocs d'administració dins de l'apartat Primera plana | Fitxers del lloc.
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Pujar fitxers servidor

per Victòria Oliu -
Fa dies vaig pujar un backup d'un curs "molt gran" i no havia tingut temps ni de preguntar-me on era. Gràcies a aquest fil l'he trobat i l'he intentat restaurar. doncs ara em dóna error. Diu:
Error checking backup file. moodle.xml not found at root level of zip file.

Què he de fer per restaurar el curs? He de moure el fitxer a un altre lloc? On?

Victòria
En resposta a Victòria Oliu

Re: Pujar fitxers servidor

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Victòria!
Doncs sembla com si el curs no s'hagués copiat correctament! Ens pots indicar l'adreça del vostre Moodle a Àgora per confirmar-ho?
Segurament, al ser un fitxer molt gran la còpia de seguretat que vas generar fallaria en algun punt (o es quedaria a mitges) i per aquest motiu t'apareix aquest error Trist
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Pujar fitxers servidor

per Victòria Oliu -
Hola Sara,

és un curs que va fer una professora del meu centre amb una llicència d'estudis i el va fer des del Moodle del meu centre (en el servidor del centre).
El curs és tan gran que no s'acava de fer la còpia de seguretat pel procediment "normal" i llavors vaig accedir a les carpetes del Moodle i vaig enzipar la carpeta corresponent al seu curs. Aquest és l'arxiu que vaig pujar a l'àgora.

És un problema que arrossego des de finals del curs passat perquè a aquesta persona li demanen un arxiu zip amb el curs que va fer com a treball de llicència.

Si m'ho hagués consultat li hauria recomant de dividir el curs per trimestres enlloc de fer un sol curs tan gran!


En resposta a Victòria Oliu

Re: Pujar fitxers servidor

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Victòria!
Per exportar el curs no és suficient copiar les carpetes del Moodle! El procés de còpia de seguretat genera també (entre d'altres) un fitxer moodle.xml amb l'estructura, continguts i activitats del curs. Potser és aquest fitxer el que intenta buscar. El que us recomano que feu és una exportació sense fitxers (ni de curs ni d'usuaris) per comprovar que, com a mínim, es carrega l'esquelet del curs. Un cop fet això, hauràs d'importar a l'espai del curs els fitxers (que segurament són els que més ocupen i, per aquest motiu, no es fa bé la còpia de seguretat). Intenta-ho així i si continues tenint problemes envia'ns l'adreça del vostre espai phobos, el nom del curs que vols exportar i, per descomptat, algun usuari i contrasenya per poder accedir com a mínim a aquest curs com a professora editora (això últim millor que m'ho enviïs a la meva adreça de correu).
Bezos, abrasos i sort!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Pujar fitxers servidor

per Victòria Oliu -
Sara,

el problema és que el curs que no es deixa fer la còpia de seguretat no és en el servidor phobos, si no en el servidor del propi centre.

Miraré de fer una còpia sense fitxers, tal com dius, a veure si funciona i ja miraré de posar-hi els fitxers més tard.

Gràcies per tot!
En resposta a Victòria Oliu

Re: Pujar fitxers servidor

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Victòria!
Així doncs ja ens mantindràs informats per saber si així et funciona o no! Esperem impacients la teva resposta per saber si podem donar per tancat el tema o hem d'investigar una mica més!
Bezos, abrasos i ànims!
Sara
En resposta a RAMON GRAÑO VALLVERDU

Re: Putjar fitxers servidor

per Josep Maria Carrasco -
quan vull pujar un fitxer gran a àgora (des de l'aplicatiu especial i com administrador de centre) dóna aquest error
ERROR: Failed to find flength file
Sabeu qué he de fer?

Josep Maria Carrasco
Cap d'estudis de l'IES  Voltrera d'Abrera
En resposta a Josep Maria Carrasco

Re: Putjar fitxers servidor

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!!

Aquest matí hi havia algun problema amb l'espai temporal on es guarden aquests fitxers. Podríeu tornar-ho a provar per confirmar que el problema encara persisteix? Ja ens direu alguna cosa.

Bezos, abrasos i gràcies!

Sara