Filtre Geogebra

Filtre Geogebra

per Victòria Oliu -
Nombre de respostes: 12
Sabeu a qui cal demanar si ens poden instal·lar el filtre de GeoGebra en el Moodle de l'àgora?

Victòria Oliu
En resposta a Victòria Oliu

Re: Filtre Geogebra

per Xon Coll Llorens -
En resposta a Xon Coll Llorens

Re: Filtre Geogebra

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Victòria i Xon!
Prenem nota de la vostra petició i l'estudiarem per veure si és viable instal·lar aquest filtre a l'Àgora.
Tot i que segurament ja ho sabreu, us envio un enllaç que he trobat al fòrum de Moodle en Català que explica un parell d'alternatives per utilitzar geogebra al Moodle (mentre no estigui activat el filtre): http://moodle.org/mod/forum/discuss.php?d=109462
Us mantindrem informades! Gràcies per enviar-nos aquest suggeriment!
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Filtre Geogebra

per Victòria Oliu -
Sara,
Jo he instal·lat un filtre de Geogebra en un Moodle de phobos i em va molt bé. He posat una versió del filtre que he trobat al Moodle.org i que apunta directament a la darrera versió del motor del geogebra.org (així no cal pujar els fitxers.jar al servidor de Moodle). També he "retocat" una mica el filtre perquè obri per defecte finestres de geogebra de 800x800 (això també es pot modificar des de Moodle per a cada finestra que vulguis obrir, seguint les instruccions que acompanyen el filtre) d'aquesta manera moltes de les meves finestres es veueun bé sense haver de canviar aquests paràmetres (altrament la finestra quedava molt petita per defecte i tenia més feina perquè es veiés tot el contingut).
Per si us pot ser d'utilitat, adjunto el filtre i les instruccions que l'acompanyen, tant d'instal·lació com de funcionament.
Gràcies per tot el suport,
Victòria
En resposta a Victòria Oliu

Re: Filtre Geogebra

per Victòria Oliu -
I ara les instruccions per instal·lar i usar el filtre en Moodle.
Cordialment
En resposta a Victòria Oliu

Re: Filtre Geogebra

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Victòria!
Moltíssimes gràcies per la informació! Amb els consells de millora que ens has enviat ens facilites molt la feina!!
Esperem poder-vos donar una bona notícia aviat!
Mil gràcies a vosaltres per ajudar-nos a mantenir i millorar l'Àgora!
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Filtre Geogebra

per César Porcel Richart -
Hola Sara ;)

Sóc César Porcel de l'IES Joan Guinjoan (Riudoms). Estem començant amb el moodle al nostre centre així que "refloto el hilo" jeje
Volia saber si el filtre per a Geogebra està ja instal.lat i disponible al moodle de l'Agora. Gràcies!!
En resposta a César Porcel Richart

Re: Filtre Geogebra

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo César!
Gràcies pel missatge. De moment no hem pogut estudiar si és viable incorporar aquest filtre a l'Àgora. Ho tenim anotat i intentarem revisar-ho tan aviat com ens sigui possible.
Bezos, abrasos i gràcies per la comprensió!
Sara
En resposta a Victòria Oliu

Re: Filtre Geogebra

per LUIS REY CABRERIZO -
M'apunto a la petició del filtre Geogebra a Moodle. De moment dos professors m'han demanat com es pot integrar geogebra, i sospito que els altres professors de matemàtiques estan a l'aguait...
En resposta a LUIS REY CABRERIZO

Re: Filtre Geogebra

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!

Prenem nota doncs del nombre de persones que esteu interessats en aquest filtre i intentarem prioritzar la seva instal·lació. Us mantindrem informats!

Bezos, abrasos i gràcies per fer-nos arribar els vostres suggeriments!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Filtre Geogebra

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Jo també m'apunto a la petició. El suggeriment de la Victòria m'ha costat d'aplicar, miraré de tornar a provar i en tot cas demanaré ajut.
Gràcies
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Filtre Geogebra

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo a tots!
Tenim molt bones notícies per vosaltres i, com diuen que una imatge val més que mil paraules aquí va la tan esperada imatge (esperem):
Euler

Trobareu informació de com activar i configurar aquest mòdul a aquesta pregunta més freqüent.

Gràcies a tots pels vostres suggeriments i, especialment a la Victòria pels comentaris que ens han permès millorar el mòdul.

Bezos i abrasos,
Sara