Com passar cursos de phobos a agora?

Com passar cursos de phobos a agora?

per JORDI AUMEDES CASTELLS -
Nombre de respostes: 10
Si us plau, em podeu ajudar. Voldria passar cursos que tinc al phobos a agora. Sóc novell, vaig començar a crear cursos aquest estiu a phobos, al meu espai personal, i ara voldria continuar a agora però no sé com aprofitar els cursos que ja he creat a phobos.
Moltes gràcies per la vostra ajuda
Jordi
En resposta a JORDI AUMEDES CASTELLS

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoooo Jordi!

En primer lloc gràcies per enviar el dubte al fòrum! Per passar els cursos del teu espai a l'Àgora has de:
  1. Fer una còpia de seguretat de cadascun dels cursos que tens a phobos. Si no saps com fer aquesta còpia revisa la pràctica 5 del mòdul 6 del curs d'ús i dinamització de Moodle.
  2. Descarregar aquestes còpies al teu ordinador. Per fer-ho has d'accedir al directori backupdata que trobaràs a l'apartat Fitxers dins del bloc d'Administració de cada curs.
  3. El següent pas és pujar aquests fitxers al servidor Àgora. Per fer-ho poden passar dues coses:
  • Que els fitxers ocupin menys de 10 MB. En aquests cas els pots pujar sense problemes accedint a l'enllaç Fitxers del lloc que trobaràs a l'apartat Primera plana.
  • Que els fitxers ocupin més de 10 MB. En aquest cas no podràs pujar els fitxers utilitzant l'apartat Primera plana | Fitxers i el que hauràs de fer és utilitzar el formulari que us permet Pujar fitxers grans al servidor. Com veuràs, hauràs de posar el nom d'usuari XTEC i contrasenya del teu centre per accedir a aquesta eina i, un cop dins, ja veuràs l'apartat per pujar aquests fitxers.
Un cop pujats l'únic que has de fer és clicar sobre el botó Restaura que trobaràs al costat de cadascun dels fitxers que acabes de pujar. Esperem que aquestes instruccions t'ajudin a fer aquest traspàs!!

Bezos i abrasos,

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Hola!

a veure si em podeu ajudar. Aquest cap de setmana he passat un dels meus cursos de phobos a agora. He seguit tot el procés que havia llegit aquí als fòrums i un cop s'ha acabat de carregat jo ja no sóc l'editora de l'aula i no puc fer absolutament res. Ara surto únicament com a participant i no puc activar edició. A més alguns grups de lletres surten atapeïts i no es pot llegir correctament.

Què ha passat? Vaig fer alguna cosa incorrectament? Com ho puc solucionar?

Haig de traslladar le altres aules i ni m'atreveixo....

Isabel

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Isabel!
I si entres com a administradora tampoc pots fer-ho? Pot ser que tinguis activat el Canvia rol a... estudiant, per exemple?
Si amb això tampoc es soluciona el problema que comentes, ens pots dir quina és l'adreça del Moodle d'Àgora del teu centre així com algun dels cursos que t'han donat problemes?
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Hola Sara!

tot arreglat. Moltes gràcies per tot.

Isabel

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Sara, un nou problema:

en passar els cursos de phobos a àgora, passen també els alumnes (bé jo vaig passar tot el curs), ara els alumnes intenten donar-se d'alta a àgora, omplen formulari de registre i quan posen les mateixes dades que a phobos els diu que ja existeix l'usuari. A més no poden posar el seu mail, perquè també el reconeix com a existent. Quina és la solució?

Moltes gràcies!

Isabel

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Isabel,

si has passat del phobos el cus amb els alumnes, aquets ja no s'han de donar d'alta a l'Agora, mantenen les seves dades de connexió que tenien a l'àgora.

Per tant tant sols han d'entrar com ho feien a phobos, però al servidor àgora.

Josep M

En resposta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Josep M. ho acabo d'intentar jo amb alguns alumnes dels que tinc contrasenya i usuari confirmat (he entrat al phobos com a ells i puc) i em surt el següent:

Datos erróneos. Por favor, inténtelo otra vez.

o sigui que no deixa...

Isabel

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Isabel!
Acabo de fer l'exportació d'un curs de phobos a l'Àgora amb usuaris inclosos sembla que tot ha anat bé (per tant, he pogut accedir amb els usuaris dels cursos amb les mateixes dades que utilitzava a phobos). Em podries dir la URL del vostre centre així com algun dels cursos en que teniu aquest problema amb els alumnes? A més, si pots, envia'm un correu a sarjona@xtec.cat amb les dades d'algun dels alumnes que estan donats d'alta a aquest curs? A veure si amb aquesta informació localitzem on està el problema!
Gràcies per avançat! Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Hola Sara!

t'envio el mail amb les dades que em demanes.

Moltes gràcies per tot!!!

Isabel

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Com passar cursos de phobos a agora?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Isabel!
Gràcies per enviar-me la informació! Per les proves que vaig fer sembla que tot és correcte (perquè, com a mínim, amb un dels usuaris que em vas enviar vaig poder accedir tant al Moodle de phobos com al Moodle d'Àgora.
Per tant, segurament algun usuari/ària es deu haver canviat la contrasenya en algun dels entorns i per això pensaves que l'exportació no havia funcionat. Ja ens informaràs si tens qualsevol altre problema!
Bezos i abrasos,
Sara