Logo de l'IES

Logo de l'IES

per ENRIQUE ALEGRE VALLS -
Nombre de respostes: 11

Pel que he vist en els espais virtuals moodle de diversos instituts i escoles es possible personalitzar el logo de la pàgina d'entrada. ës pot fer amb tots els temes de moodle? Com s'ha de fer?

Gràcies,

Enric 

En resposta a ENRIQUE ALEGRE VALLS

Re: Logo de l'IES

per JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Enric,

suposo que et refereixes a 'icona que surt al costat de l'adreça, si es així doncs em sembla que a àgora no es possible, ja que és un fitxer anomenat favicon.ico, que es troba a l'arrel de tema que utilitzes i com no hi tenim accés doncs diria que no es possible.

Si el que vols es modificar la capçalera, de la pàgina web, t'hauries de mirar al curs primera plana, hi ha una carpeta a dins dels fitxers que s'anomena theme, i és allà on pots posar logos i canviar l'aspecte visual del teu lloc.

Espero que et serveixi d'orientació.

Josep M

En resposta a ENRIQUE ALEGRE VALLS

Re: Logo de l'IES

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Enric!

Només es pot modificar el logo si tens com aparença (o theme) per defecte del teu la XTEC. En aquest cas, l'únic que has de fer és pujar un fitxer logo.png o logo.jpg al directori theme des de Fitxers del lloc de la Primera plana. Veuràs que, un cop pujat, automàticament t'apareixerà aquest logo. A més, com veuràs, aquest directori theme conté alguns fitxers .css que et permetran, si tens coneixements de fulls d'estil, personalitzar els colors, fonts i disposició dels elements del teu Moodle.

Bezos i abrasos,

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Logo de l'IES

per MARIA TERESA BAUS ROSET -
Hola Sara,
Jo tinc el mateix problema i he fet el que has comentat, canviant el logo i no m´ha sortit. Hi ha alguna altra manera de posar el logo a dalt de la pàgina d´inici?

Teia
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Logo de l'IES

per David Vicente Montañá -
Hola Sara..., vaig ser a la presentació al Citilab (moot08), i acabem d'estrenar Àgora al centre.
Bé, ja tinc l'arxiu logo.jpg penjat al directori theme, i ara que haig de fer indecís ???

Fins aviat,
david somriure
En resposta a David Vicente Montañá

Re: Logo de l'IES

per MARIA ARACELI SEGUE GUERRERO -
Has provat d'actualitzar (fer f5), a mi em passa que fins que no actualitzo no veig els canvis que he fet. A més, segons crec, només pots tenir un logo.jpg (per tant l'antic l'has d'eliminar). No se si m'he explicat bé!!
Salutacions

En resposta a MARIA ARACELI SEGUE GUERRERO

Re: Logo de l'IES

per David Vicente Montañá -
Ja m'imaginava que dos logos no podia ser bo...jejeje, de fet havia canviat el nom al logo xtec, però ara l'he eliminat del tot.
Encara no es veu el logo de l'escola, però suposo que és massa gran, ja li canviaré les dimensions i ho tornaré a provar.

Gràcies,
david rialla
En resposta a David Vicente Montañá

Re: Logo de l'IES

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo David!
Recorda que cal tenir seleccionat XTEC com aparença del Moodle i que, efectivament, només es mostrarà un dels dos logos que posis (logo.jpg o logo.png, tot i que ara no recordo l'ordre exacte). Si continues tenint problemes avisa'ns i envia'ns l'adreça del Moodle del teu centre per poder mirar perquè falla.
Bezos, abrasos i sort!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Logo de l'IES

per Miguel Sánchez de Gregorio -

Hola Sara:

He pogut penjar el Logo del meu IES amb èxit.

Podríes dir-me, quines són les mides en pixels d'amplada i alçada que podem posar en el logo?

És per no anar fent prova-error.

Gràcies.

Salutacions!

En resposta a Miguel Sánchez de Gregorio

Re: Logo de l'IES

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Miguel!
Podríes dir-me, quines són les mides en pixels d'amplada i alçada que podem posar en el logo?
Doncs, en principi, si no recordo malament, pots posar la mida que vulguis perquè el tema l'adapta. Ara bé, no és recomanable que tingui una alçada superior a 100px (perquè sinó la capçalera es menjarà molta pantalla). Per tant, el més important és que redueixis l'alçada de la teva imatge a uns 100px (i d'amplada pots deixar la que li correspongui proporcionalment a aquesta alçada). T'envio les adreces de dos Moodle's d'Àgora perquè et facis una idea: http://agora.xtec.cat/iescanplanas/moodle/ i http://agora.xtec.cat/iesmalgrat/moodle/.
Bezos i abrasos,
Sara