El cron no s'executa de forma automàtica

El cron no s'executa de forma automàtica

per Antonio Ramírez -
Nombre de respostes: 6
Hola, En el meu cas, el cron no funciona automàticament. Cal fer algun canvi per la meva part o és una questió d'Agora? Ref: http://agora.xtec.cat/cfa-teresamanye/moodle/ Salutacions Antonio Ramírez
En resposta a Antonio Ramírez

Re: El cron no s'executa de forma automàtica

per JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Antonio,

no ets lúnic cas, a mi tampoc s'executa. Fa temps que ho vaig comentar i em van dir que s'ho havien de mirar.

Si s'ha de canviar alguna cosa, ja ens ho faran saber.

Fins aviat!

Josep M

En resposta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: El cron no s'executa de forma automàtica

per Fede Luque -
Hola a tothom,

A dia d'avui encara tinc problemes amb el cron. No s'envien els correus de les participacions als fòrums, ni a través de PHP ni a través de SMTP. Ho he provat de les dues maneres.
Pràcticament tots els alumnes tenen correus tipus hotmail, yahoo o gmail i no sé si serà aquest el problema.
Ara m'estic penedint d'haver convençut a algun company de passar-se de phobos a àgora. Crec que haurien d'esperar una mica més a que estigui provat al cent per cent.
La meva pregunta és: algú s'ha trobat amb aquest mateix problema de no rebre cap correu dels fòrums del vostre àgora?.

Salutacions,
Fede
En resposta a Fede Luque

Re: El cron no s'executa de forma automàtica

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Fede!
Has definit el servidor de correu a la part d'administració de Moodle? Us ha funcionat alguna vegada o es tracta d'un problema que passa fa poc? Només us falla amb les adreces de correu que no són XTEC o us falla amb totes? Necessitem una mica més d'informació per poder ajudar-te a solucionar el problema!
Bezos i abrasos,
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: El cron no s'executa de forma automàtica

per Fede Luque -
Hola Sara,

He esperat a contestar a fer diferents proves i fer que altres professors facin també les proves.

Sí que vaig definir el servidor de correu i no funcionava l'enviament de correus, però ara, amb la mateixa configuració sembla que funciona, tot i que per més que vulgui enviar una intervenció al fòrum marcant la casella "enviar ara", amb aquesta configuració del correu de la XTEC triga unes cinc hores en fer aquest enviament instantani.

Tinc un altre moodle en un servidor extern i la veritat és que l'enviament instantani ho fa així, a l'instant.

Gràcies per tot,
Fede
En resposta a Fede Luque

Re: El cron no s'executa de forma automàtica

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!
Hem estat fent alguna prova i esperant a veure si rebíem els missatges sense èxit Trist Hem enviat una consulta a l'equip de sistemes a veure si tenen idea de a què pot ser degut. Tan bon punt sapiguem alguna cosa ja us informarem.
Gràcies per la paciència i disculpeu les molèsties que aquest problema us pugui ocasionar.
Bezos i abrasos,
Sara