Límit de 50 Mb.

Límit de 50 Mb.

per JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Nombre de respostes: 4
Hola,

be estic fent el trasllat del moodle com ja he comentat en algun missatge anterior.

Tinc un curs de uns 80 MB, per tant el que vaig fer es partir-lo i pujar-lo per parts al servidor, gràcies a l'aplicatiu de 50 Mb, ha anat molt bé.

La eva intenció era un cop pujat, tornar-lo a ajuntar al servidor, bàsicament descomplrimint i tornan a complimir, però sempre em genera un fitxer de poc més de 50 MB, i em diu que no es correcte.

D'aqui he de deduir que la limitació dels 50 Mb, és del servidor? i per tant no si poden generar fitxers majors de 50 Mb?

Si és així sem planteja un altra dubte, m'ha sorgit ara mentres escribia. Tampoc es podran fer còpies de seguretat dels cursos que ocupen més de 50 Mb?

Això pot ser gran inconvenient.

Fins aviat.

Josep M

En resposta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: Límit de 50 Mb.

per Administrador/a Espai de suport -
Hola Josep Maria,

No hauries de tenir problema per descomprimir fitxers de 50Mb. Tampoc hauries de tenir problemes per generar còpies de seguretat grans. De tota manera hem fet poques proves i potser encara falta ajustar alguna cosa.

Em pots indicar de quin Moodle és tracta i intentaré fer-hi una ullada?

Cordialment,

Albert
En resposta a Administrador/a Espai de suport

Re: Límit de 50 Mb.

per JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Albert,

el moodle es el del IESMalgrat (agora.xte.cat/iesmalgrat/moodle). A dins de la carpeta de fitxers del loc en hi ha una altra que posa curs i a dins Nuria (Fixers lloc/curs/nuria/). Intentava comprimir tot el seu contingut en un zip per restaurar-lo.

És un contingut que vaig pujar en dues parts.

Moltes gràcies.

Josep M
En resposta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: Límit de 50 Mb.

per Administrador/a Espai de suport -
Hola Josep M.

El problema era degut al timeout del servidor. Hem ampliat aquest paràmetre de configuració i ara ja es pot generar el zip sense problema. N'he creat un que he anomenat new.zip que ocupa unes 80 Mb i que tens a dins de la carpeta fitxers/curs/nuria.

Cordialment,

Albert
En resposta a Administrador/a Espai de suport

Re: Límit de 50 Mb.

per JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Albert,

Moltes gràcies. Ja he pogut restaurar el curs i d'entrada sembla que tot va be.

Per si serveix per algú en alguns cursos he hagut de restaurar-los sense els qüestionaris i després restaurar aquets per separat, no se exactament el perquè, però així funcionava.

Josep M