Editar cursos d'altres professors

Editar cursos d'altres professors

per Helena Padrosa Culla -
Nombre de respostes: 3

Hola,

Sóc gestora i creadora de cursos del meu centre (Institut La Mallola). Enguany, una assignatura que havia fet jo anteriorment la cursarà una companya meva i voldria fer-la editora del curs perquè pugui aprofitar i canviar el que vulgui.

La vaig donar d'alta al moodle de l'institut amb el rol de "creadora de cursos", perquè no vaig trobar el de "professorat editor". Posteriorment, vaig intentar donar-li permisos d'edició dins del curs concret.

El cas és que no me'n surto. Com ho puc fer?

Gràcies!

Helena Padrosa

En resposta a Helena Padrosa Culla

Re: Editar cursos d'altres professors

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Helena,

El rol de Creadora de cursos està pensat per crear-los però no per gestionar-los.

Si vols que aquesta companya gestioni el curs, l'hauràs d'inscriure en aquest amb el rol de Professor/a editor/a. Per fer això, has d'entrar al curs i anar a Administració del curs - Usuaris - Usuaris inscrits


Després cliques el botó Inscriviu usuaris, selecciones a la companya i li assignes un rol. Per últim inscrius a la usuària nova com a professora editora.


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Editar cursos d'altres professors

per Helena Padrosa Culla -

Hola Isabel,

Moltes gràcies per haver respost tan de pressa. El cas és que això mateix ja ho he fet per diferents vies, però al desplegable no m'apareix el rol de "professorat editor", sinó que, només els d'alumnat, gestor o professorat no editor. Suposo que l'administrador del moodle no el deu haver activat i, quan li ho pregunto, no sap ben bé a què em refereixo.

Puc crear o gestionar els rols jo mateixa? Com es fa?

Gràcies una altra vegada,


Helena Padrosa

En resposta a Helena Padrosa Culla

Re: Editar cursos d'altres professors

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Helena,

L'assignació de rols, dins d'un curs, depèn del rol propi. En el vostre Moodle ho teniu així:


Per tant, només poden assignar el rol de professor editor el Gestor/a o l'Administrador.

Com a centre heu de valorar, si voleu seguir mantenint aquests permisos, modificar-los o crear rols nous (només pot crear l'usuari admin). Heu de tenir en compte que la modificació dels permisos afecta tota la plataforma, no es pot modificar un rol per un usuari concret.

Salutacions,

Isabel