Enllaç albums de fotos a la web

Enllaç albums de fotos a la web

per Anna Pérez Carreras -
Nombre de respostes: 2

Bon dia,

fins ara, a la pàgina web de l'escola, quan es clicava a l'icona de fotos teníem un enllaç que ens dirigia a una carpeta del drive on penjàvem totes les fotos. 

M'agradaria canviar-ho i que quan es cliqués a l'icona de fotos s'enllaçés als àlbums de google fotos de l'escola, però no trobo aquest enllaç. 

Copio l'enllaç del meu àlbum però quan s'obre la web, s'obre la pàgina d'àlbums personal de cadascú, no la de l'escola.

Algú em pot indicar com es pot aconseguir l'enllaç per tal que tothom que ho obri vagi a parar directament a la portada dels àlbums de fotos de Google de l'escola?

Moltes gràcies


Anna Pérez

En resposta a Anna Pérez Carreras

Re: Enllaç albums de fotos a la web

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Anna,

Pots trobar els enllaços de les icones de la capçalera a Tauler - Aparença - Icones de capçalera. Des d'aquí podràs canviar l'enllaç actual i posar el de l'àlbum de fotos de l'escola (que prèviament has d'haver fet públic).

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Enllaç albums de fotos a la web

per Anna Pérez Carreras -

El que necessito saber és quin és l'enllaç que haig de posar perquè tothom vagi directamebt a la pàgina on hi ha tots els àlbums compartits, no només un àlbum.

La icona de la capçalera de fotos, m'agradaria que redirigís a totes les fotos de l'escola que anem penjant en forma d'àlbums, no només aun sol àlbum.

Espero que em pogueu ajudar.

Moltes gràcies

Anna