Comptes deshabilitats

Comptes deshabilitats

per LORENZO LORENTE PEREZ -
Nombre de respostes: 10

Hola a tots.


Soc Llorenç Lorente, ex gestor del moodle del INS La Guineueta.

http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/moodle/index.php?


He intentat accedir al moodle i em deiu que el meu usuari (encara gestor) esta deshabilitat.

El gestor actual, Raul Bethencourt, tambe en te el usuari deshabilitat.



Aixo si, altre company, si que en te permisos per crear cursos, etc. quan ell no es ni ha de ser gestor.


Espere prompta resposta i solucio. Gràcies.


Llorenç.

En resposta a LORENZO LORENTE PEREZ

Re: Comptes deshabilitats

per Grego Jimenez -

Hola

Jo sóc l'admin del Moodle del meu centre i ja dos professors m'han dit que el seu compte de moodle està inhabilitat.

(el meu compte funciona bé)



En resposta a LORENZO LORENTE PEREZ

Re: Comptes deshabilitats

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Llorenç,

Ens pots enviar una captura de pantalla?

Hem comprovat que sou gestors i els usuaris semblen correctes.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Comptes deshabilitats

per RAUL WALDO BETHENCOURT MATOS -

Hola,

Soc Raúl, el nou gestor

MIra el que em posa


En resposta a RAUL WALDO BETHENCOURT MATOS

Re: Comptes deshabilitats

per RAUL WALDO BETHENCOURT MATOS -
Per cert, soc el company del Llorenç i actual gestor del moodle de la Guineueta

El meu correu es raulbethen@gmail.com i el meu nom d'usuari al moodle  és "raultecno"

NI idea de què ha passat però no puc donar d'alta els cursos que m'està demanant el professorat

Gràcies



En resposta a RAUL WALDO BETHENCOURT MATOS

Re: Comptes deshabilitats

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Raúl i Llorenç,

Hem vist que els vostres usuaris tenen l'autenticació basada en el correu electrònic, això vol dir que la contrasenya depèn de Gmail. 

També hem vist que teniu 3704 usuaris amb l'autenticació basada en el correu electrònic, però sembla que en algun moment algú ho ha ocultat. Si entreu amb l'usuari admin a Administració del lloc - Connectors - Autenticació - Gestió de l'autenticació, veureu que teniu l'opció oculta. Si li doneu a l'ullet es farà visible i us podreu autenticar amb l'usuari de Gmail i la contrasenya corresponent.

Per tant, no podeu recuperar la contrasenya mitjançant l'enllaç del Moodle, perquè els vostres comptes no són manuals i per tant no depenen del Moodle sinó de Google.

Salutacions,

Isabel


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Comptes deshabilitats

per LORENZO LORENTE PEREZ -

Hola Isabel.

No entenc que esta passant.


Al final del curs els dos (Raul i jo) erem gestors del moodle i no en teniem cap problema per accedir, etc.

Vaig fer que es demanara el canvi de contrasenya per tots els usuaris del moodle que hem recomanareu, per un problema de virus que en varem tindre al moodle.


Ara cap dels dos en pot accedir i a banda, un altre usuari del moodle es el gestor. Com ha passat aixo? ni idea!


Ara per ara he fet lo que has comentat com administrador:



Pero continua sense deixar-me accedir al meu compte del moodle.


Usuari: llorent4 

Correu asociat: llorent4@xtec.cat


Al intentar accedir em diu:   Inici de sessió incorrecte, torneu a intentar-ho


Si intente canviar la contrasenya m'envia un email en el que fica lo mateix que ha ficat Raul mes dalt, que el meu compte ha estat inhabilitat.




Continuem sense poder fer la feina propia ni la gestio del professorat


Gràcies per la ajuda.

En resposta a LORENZO LORENTE PEREZ

Re: Comptes deshabilitats

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Una possible solució és que canvieu el mètode d'autenticació dels dos usuaris gestors a Comptes manuals. Així no hi hauria d'haver cap problema per recuperar la contrasenya. Ho podeu provar?


Quant a l'usuari que és gestor i no ho hauria de ser, recordeu que podeu entrar com a administrador a Administració del lloc - Informes - Registres, i veureu totes les accions que s'han fet al vostre Moodle, qui les ha fet i quan. Podeu filtrar aquests registres per data, usuari i curs.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Comptes deshabilitats

per LORENZO LORENTE PEREZ -

Hola Isabel.


problema 'sembla' superat.


Entenc que el moodle va trigar n bon rato en acceptar els canvis (o semblant) per que ara mateixa ja em deixa accedir sense cap problema amb el usuari.


Ho deixe en mans de Raul si en vol modificar o fer alguna cosa mes.


Moltes gràcies per l'atenció.


Salut!