Accés de visitants al moodle (sense haver de fer login)

Accés de visitants al moodle (sense haver de fer login)

per Grego Jimenez -
Nombre de respostes: 4

Hola

Vull activar la possibilitat de que hi hagi un curs Moodle en el qual puguin entrar visitants sense tenir compte de moodle (ni que se l'hagin de crear).

He activat l'opció d'Accés de visitants al menú de Mètodes d'inscripció (fent clic a l'ullet i deixant-lo com a visible), però em continua apareixent la pantalla de login on demana connectar-se amb un compte de moodle. 

He buscat a aquest fòrum la possible solució i trobo missatges com aquest:

http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=30164&parent=367272

però, si intento fer el que diu en aquest missatge, no trobo la manera d'accedir a desactivar l'opció "requereix una contrasenya d'accés de visitant" a partir de la ruta Administració del lloc > Connectors > Inscripcions > Accés de visitant , ja que la ruta que m'apareix a mi és Administració de lloc > Connectors  i aquí, un cop que estic a Connectors, només m'apareix "Tipus de preguntes", no em surt "Inscripcions"!

En resum, com puc treure la pantalla on demana un compte de moodle per entrar i que els convidats puguin accedir directament al curs?

En resposta a Grego Jimenez

Re: Accés de visitants al moodle (sense haver de fer login)

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Grego,

Pot ser que estiguis accedint al Moodle amb un usuari Gestor/a

Per poder veure la ruta que comentes has d'entrar amb l'usuari Administrador.


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Accés de visitants al moodle (sense haver de fer login)

per Grego Jimenez -

Hola Isabel

Tenies raó, estava entrant amb el compte de Gestor. Efectivament, amb el compte d'Administrador puc entrar a Inscripcions/accés de visitants... Però la meva sorpresa és que he vist que el "requereix una contrasenya d'accés per als visitants" estava ja desmarcada... i el moodle continua demanant compte de moodle per poder entrar al curs al qual vull que hi puguin entrar els convidats sense compte de moodle.

El curs és aquest:

http://agora.xtec.cat/ies-merce-rodoreda/moodle/course/view.php?id=2502

Gràcies

En resposta a Grego Jimenez

Re: Accés de visitants al moodle (sense haver de fer login)

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Grego,

La pantalla d'autenticació ha d'aparèixer igualment, però us falta afegir el botó per accedir com a Visitant al Moodle. Clicant en aquest botó els visitants podran entrar al Moodle però només podran accedir al contingut dels cursos que estiguin configurats amb aquest accés.

Per activar el botó heu d'anar a Administració del lloc Ι Connectors Ι Autenticació Ι Gestió de l'autenticació i seleccionar Mostra a Botó d'inici de sessió de visitants:


Salutacions,

Isabel