Ginys a les pàgines.

Ginys a les pàgines.

per SANDRA GODIA TORRENTE -
Nombre de respostes: 8

Hola bon dia!!!!

Estem acabant d'elaborar la pàgina web i ara m'he encallat en un aspecte. Dins del menú principal tot són pàgines i voldria que quan obrim una pàgina puguem veure a la barra lateral esquerra un giny de menú.

Us deixo una captura per a què ho veieu més clar. M'agradaria que a la part esquerra hi anés el menú que tinc a baix.


He intentat crear un menú nou amb totes aquestes pàgines però quan l'insereixo i clico en un altra pàgina per ex. equip de professionals, no dóna accés a aquesta pàgina que ja està creada.

Gràcies per l'ajuda!

En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: Ginys a les pàgines.

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Sandra,

Has de canviar la plantilla de la pàgina On som, i posar Plantilla predeterminada. D'aquesta manera tindrà l'estructura estàndard i podràs seleccionar ginys per les barres esquerra i dreta, i el peu.


Després has d'anar a la pàgina en qüestió i entrar a Personalitza, i veuràs que pots afegir el giny menú personalitzat Main menú

Quan el giny estigui afegit correctament, no hauries de tenir cap problema amb la redirecció cap a altres pàgines, com Equip de professionals.

Salutacions,

Isabel


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Ginys a les pàgines.

per SANDRA GODIA TORRENTE -

Ja he canviat i posat plantilla predeterminada que no ho tenia posat. Aconsegueixo fer el menú però quan clico en una altra pàgina no em surt la pàgina en qüestió!






En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: Ginys a les pàgines.

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Sandra,

Teniu dues pàgines On som:


La que teniu enllaçada al menú de Les aules taller, és la pública, que no hi té res a dins. Haureu de modificar el menú i afegir la pàgina que toca.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Ginys a les pàgines.

per SANDRA GODIA TORRENTE -

OK! però ara que ja he esborrat les pàgines que no hi havia res...em trobo que quan intento buscar-les no em surten...i si clico a mostra-ho tot tampoc...a què es degut?



En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: Ginys a les pàgines.

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Sandra,

No veieu les pàgines perquè són privades.

Com podeu veure us hem fet el menú que indicàveu al principi del fil de fòrum. Hem hagut de fer públiques les pàgines, afegir-les al menú i després tornar-les a fer privades.


Seguim en contacte!

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Ginys a les pàgines.

per SANDRA GODIA TORRENTE -
En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: Ginys a les pàgines.

per SANDRA GODIA TORRENTE -

Hola Isabel ja vaig entenent com funciona això...ara resulta que em passa una cosa molt estranya...

Poso el menú com a giny lateral a la pàgina Les aules-taller i em desapareix el menú de Participem en...I quan torno a posar el de participem en...em desapareix el d'aules-taller...quina cosa més estranya!!!

 I el que no marxa mai és el que tinc posat a oferta formativa.

Gràcies per l'ajuda rebuda! M'és molt útil!

En resposta a SANDRA GODIA TORRENTE

Re: Ginys a les pàgines.

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Sandra,

Cada menú personalitzat ha de tenir el seu giny. 

Ara mateix tens dos ginys de menú personalitzat creats, un amb el menú Oferta formativa i l'altre amb el menú Participem en... Et faltaria crear un altre giny amb el menú Les aules-taller (no modificar un giny de menú existent).

En total hauries de tenir tres ginys de menú diferents, cadascun creat a la pàgina que li pertoca.

Salutacions,

Isabel