Node privat. Problema documents

Node privat. Problema documents

par MONTSERRAT BATISTE CUBERTA,
Nombre de réponses : 7

Hola!

El CRP de la Conca hem creat un Node pel seminari de psicomotricitat de la comarca. La intenció que el facin servir per comunicar-se però també volem que hi puguin penjar els seus documents. 

Quan vaig crear el Node, ja vaig habilitar el Node per documents, i qualsevol membre del Node en pot penjar; en canvi, a l'usuari Jaume Sorolla, em diu que no pot afegir documents; no li surt l'opció crea un document.

Que em podeu mirar on és l'errada?

Gràcies,

Montse Batiste

En réponse à MONTSERRAT BATISTE CUBERTA

Re: Node privat. Problema documents

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Montse,

Hem comprovat que has habilitat que els Membres del node puguin afegir documents. Però l'usuari Jaume Sorolla, no n'és membre sinó administrador del node. Entrant amb l'usuari admin pots fer que es converteixi també en membre i així pugui penjar documents.... o pots modificar l'opció d'habilitar als administradors a penjar documents (això segons el teu criteri).


Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Node privat. Problema documents

par MONTSERRAT BATISTE CUBERTA,

Hola Isabel!

Ho he provat, i he canviat al Jaume Sorolla com a membre del Node; i així que tots els membres puguin pujar documents. No sé què passa, que ni així aquest usuari pot. No li surt el botó de penja/crea un document, em podeu mirar quin és l'error?

Fins i tot, l'he eliminat i l'he tornat a enviar una invitació de nou, perquè en sigui membre i tampoc li surt el botó per penjar-ne.

He entrat jo com a membre del Node, Montse Batiste, i a mi em deixa. Ha entrat també Natàlia Cabeza al Node d'Educació Física, i tampoc li surt el botó de crea un document.

  • Un altra qüestió:

Aquest seminari vol penjar les activitats de psicomotricitat, format pdf, unes 150. 

Faran servir 6 carpetes per visualitzar millor els documents, i després cada fitxa pdf s'etiquetarà.

Cada activitat és una fitxa pdf i les etiquetaran per edats i per altres classificacions que prèviament acordaran (per exemple P3, P4, P5, CI). Serà factible després la búsqueda de fitxes? Què hem de tenir en compte alhora de realitzar-ho?

  • Últim dubte, he creat la carpeta exterior 1 (fent proves) i no trobo des d'on eliminar-ho.

Moltes gràcies,

Montse Batiste


En réponse à MONTSERRAT BATISTE CUBERTA

Re: Node privat. Problema documents

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Hola Montse,

És ben estrany que els altres membres no puguin crear documents.

Necessitarem una captura de pantalla del moment en què algun d'aquests usuaris entra al directori i no apareix el botó de Crear on hauria d'aparèixer... Hem de veure si entren al lloc correcte.

Quant a la classificació dels documents, pots consultar el següent enllaç amb algunes idees: Gestió de documents de centre.

Per últim, ja pots editar les carpetes del directori. L'extensió +TOC interfereix amb aquest directori, però ja us ho hem arreglat.

Restem a l'espera de la captura de pantalla.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Node privat. Problema documents

par MONTSERRAT BATISTE CUBERTA,
En réponse à MONTSERRAT BATISTE CUBERTA

Re: Node privat. Problema documents

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Hola Montse,

Només teniu el problema amb aquest node? 

Tot sembla correcte! Us he enviat una sol·licitud (ioussedi) per accedir com a membre del Node. Si l'accepteu, intentaré crear documents amb el mateix rol que l'usuari afectat. 

Si no podem treure l'entrellat, l'única solució serà eliminar el node i crear-ne un de nou.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Node privat. Problema documents

par MONTSERRAT BATISTE CUBERTA,

Hola!

Els altres de moment no els tenim actius. Prova-ho, i ja em diràs, però són dos usuaris que no han pogut crear (Jaume Sorolla i Natàlia Cabeza) i un usuari que sí (Montse Batiste), que sóc jo mateixa que he entrat com a membre. Sinó pots entrar tu, aleshores provaré l'opció d'eliminar-lo i crear-lo de nou.

Montse 

En réponse à MONTSERRAT BATISTE CUBERTA

Re: Node privat. Problema documents

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Montse,

Ja hem trobat el què.

El rol general dins del Nodes preval per sobre del rol dins del node Educació Física. Tot i ser membre del node i tenir permís per crear documents, no ho pot fer perquè el rol general és Subscriptor (o Col·laborador en el cas de l'altra usuària). 

Hem comprovat quins permisos generals poden crear documents dins del node Educació Física, i hem determinat que els únics que no ho poden fer són aquests (Subscriptor i Col·laborador).

Haureu d'atorgar un rol diferent per aquells usuaris que vulgueu que puguin crear documents dins la vostra Intranet. Els rols que ho permeten, segons la seva capacitat general dins del Nodes general són:

  • Administrador: pot crear usuaris i gestionar l’aparença, menús i ginys de la web.
  • Editor: pot publicar articles propis i d’altres.
  • Autor: pot publicar articles propis directament.
  • Professor: pot fer el que mateix que el col·laborador però, a més a més, pot fer reserves.
Us recomanem que si voleu que tinguin el rol més semblant al de col·laborador poseu Professor.

Salutacions,

Isabel