Nodes desconfigurat

Nodes desconfigurat

per JOAN HOMS LLACH -
Nombre de respostes: 3

Bon dia.

Des del dia 21 la pàgina Nodes del nostre centre està completament desconfigurada, format diferent, articles de l'any passat.... ?

Algú em pot dir si hi estan fent canvis? Si és així quan estaràn ?


He comprovat que els articles publicats no han desaparegut, hi consten, però no apareixen on estaven ubicats.


Joan Homs

Institut Isaac Albéniz de Badalona


Gràcies


En resposta a JOAN HOMS LLACH

Re: Nodes desconfigurat

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Joan,

Des d'Àgora no s'ha realitzat cap acció als Nodes.

Al vostre Nodes, només hi publica una persona o l'usuari admin és compartit entre vàries? 

Si només publica una persona, no ens expliquem què us ha pogut passar, ja que ara ho veiem tot correcte.

Si l'admin és compartit, pot ser que algú hagi eliminat o modificat alguna cosa que no tocava. Si és així, us recomanem que feu servir més d'un usuari (amb rols per editar i publicar, però no per administrar). D'entrada canvieu la contrasenya de l'usuari admin actual, per prevenir.

Nodes - Com crear nous usuaris?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Nodes desconfigurat

per JOAN HOMS LLACH -

Gràcies per la resposta.

De fet diumenge vaig generar una nova pàgina inicial -portada-. Ens urgia tenir la pàgina activa el més aviat possible, imagino que per això ho vàreu trobar correcte.

Només tenim un perfil admin que fa canvis a la pàgina, i més d'una persona hi pot accedir, de totes maneres crec que les que hi poden accedir m'haguessin dit alguna cosa.

Es pot desconfigurar per algun altre motiu, no sé, per exemple per superar el nombre d'articles permesos o alguna altre cosa ?

Adéu


Joan Homs



En resposta a JOAN HOMS LLACH

Re: Nodes desconfigurat

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Joan,

L'únic motiu perquè el Nodes (basat en Wordpress) es pugui desconfigurar és que s'eliminin certes pàgines que són necessàries per al seu funcionament. Per exemple la pàgina d'Inici o Portada, o les pàgines d'Activitat a tot el lloc web, Membres i Nodes pel funcionament dels diferents nodes.

Salutacions,

Isabel