Usuaris de google apps for education a nodes

Usuaris de google apps for education a nodes

per Jordi Devant Llovet -
Nombre de respostes: 6

Bon dia,

estic posant en marxa la web del meu centre http://agora.xtec.cat/ieslluisvives/ , i intento que els usuaris del nostre compte de Apps for Education, @illuisvives.cat, puguin validar-se a la web. Segueixo aquestes instruccions: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/usuaris/validacio/google-curs.

Vaig a la Google Developers Console del compte illuisvives@illuisvives.cat,  al qual he donat privilegis d'administrador i he activat la Google+ API. Quan intento crear un projecte a la consola per obtenir les credencials em diuen:

Tu cuenta forma parte de Google Apps y de momento no es compatible con Developers Console. Pide a tu administrador que habilite la opción Google Developers Console en Google Apps.

Crec que ho he fet tot i he esperat una setmana perquè diuen que els canvis poden trigar. Em continua donant el mateix error. No puc obtenir les credencials.

Em podeu ajudar?

Gràcies.

Jordi

En resposta a Jordi Devant Llovet

Re: Usuaris de google apps for education a nodes

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jordi,

Quan dius que has atorgat privilegis d'administrador a illuisvives@illuisvives.cat, entenc que són sobre la comunitat de correus Google amb el domini @illuisivives.cat.

El compte titular també és illuisvives@illuisvives.cat

Per activar l'accés a Nodes amb comptes Google, ho podeu fer amb qualsevol compte de google o XTEC. Quan inicieu sessió amb el correu illuisvives, accediu a una safata ordinària de Gmail?

Revisant la documentació que has enviat, potser hauries de començar de nou i seguir exactament els passos que indica i crear primer el projecte i al final Habilitar la Google API.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Usuaris de google apps for education a nodes

per Jordi Devant Llovet -
Hola, Isabel,

ho estic intentant amb dos comptes de @illuisvives.cat, un que té privilegis d'administrador i un altre que en té de superadministrador. Quan inicio sessió de correu tant en un com en l'altre veig la safata d'entrada normal.

Sempre em quedo en el mateix punt, quan intento crear el primer projecte a la consola i em dóna l'error que vaig incloure en la meva primera intervenció.

Gràcies.
Jordi
En resposta a Jordi Devant Llovet

Re: Usuaris de google apps for education a nodes

per Jordi Devant Llovet -

Isabel,

ara me n'adono que la google API ja la tinc activada, abans de crear el primer projecte. Pots ser aquest el problema?

Jordi

En resposta a Jordi Devant Llovet

Re: Usuaris de google apps for education a nodes

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jordi,

Segons els passos indicats s'ha d'habilitar després de crear el projecte. 

Prova d'inhabilitar-la i fer tot el procés de nou. Si segueix sense funcionar, ens ho dius.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Usuaris de google apps for education a nodes

per Jordi Devant Llovet -

Bon dia, Isabel,

crec que me n'he sortit! He refet tot el procediment i he activat la Google+ API al final de tot.

Això últim ho he hagut de fer diferent a com s'explica a http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/usuaris/validacio/google, la interfície és diferent, suposo que perquè allà està explicat per a comptes de xtec.cat i no per a Apps Education. He hagut d'anar a Panel de control - Habilitar APIs y servicios.

Moltes gràcies per l'ajuda.

Jordi