Menú orincipal

Menú orincipal

per Jordi Devant Llovet -
Nombre de respostes: 7

Bon dia a tothom,

he començat a treballar en la web del meu centre, l'IES Lluís Vives de Barcelona, i no sé què he fet que m'ha desaparegut el menú principal, tampoc m'apareix en els desplegables quan intento gestionar els menús. També he perdut el ESO 2...

Hi alguna manera de restaurar el menú principal inicial?

Gràcies.

Jordi

En resposta a Jordi Devant Llovet

Re: Menú orincipal

per Noelia Sola Alcolea -

Hola Jordi

M'ha passat el mateix!!! Com vas aconseguir deixar-ho com abans?

Merci

En resposta a Noelia Sola Alcolea

Re: Menú orincipal

per Jordi Devant Llovet -

Hola, Noelia,

no l'he pogut recuperar, n'he fet un de nou. He convertit el menú Estudis en Main Menu i li he suprimit i afegit Categories.

Si algun dia torno a trobar per casualitat el Main Menu original ja ho publicaré. La qüestió és que ja el vaig perdre una estona abans i no sé com el vaig recuperar, però a la segona ja no vaig poder.

Si ho aconsegueixes tu ja m'ho diràs...!

Jordi

En resposta a Noelia Sola Alcolea

Re: Menú orincipal

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Si necessites que li donem una ullada al vostre Nodes, ens pots passar l'URL.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Menú orincipal

per Jordi Devant Llovet -

Bon dia, Isabel,

perfecte! Estic fent el curs de d'administració de Nodes perquè em toca fer la web del centre i he començat a remenar-la. He degut fer alguna destrossa...

http://agora.xtec.cat/ieslluisvives/

Moltes gràcies.

Jordi


En resposta a Jordi Devant Llovet

Re: Menú principal

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jordi,

El Main menú que vas eliminar no es pot recuperar. L'opció d'utilitzar el menú Estudis com a menú principal és vàlida, però també haguessis pogut crear-ne un de nou i assignar-li la funció de Main menú... però això depèn del teu criteri, tot és correcte.

Quant a ESO 2, hauràs de crear un nou menú i afegir-li les categories ESO 2A, ESO 2B, i ESO 2C que ja tens creades. Després podràs afegir el nou menú ESO 2 al giny dels Blogs d'ESO (Blogs de 2n) que ara mateix no hi és perquè no té menú assignat.

Salutacions,

Isabel